Citaat van: Cornelis1921 op april 11, 2013, 22:41:59
Deze twee CDs ga ik t.z.t. zeker aanschaffen:
Mahler 4/ Lieder eines Fahrendes Gesellen/ Maria von Stade, mezzo-sopraan/ Atlanta Symphony Orchestra o.l.v. Yoel Levi (TELARC, ©2005). Presto Classical - €9,25 ex.
Richard Strauss: 'Don Quixote' e.a.w./ Jean Fournier, et al/ Berliner Philharmoniker o.l.v. Herbert von Karajan (DG Originals). Platomania - €12,99.
Mijn eerste voorzichtige pogingen om weer eens wat nieuwe CDs te bestellen: 'Don Quixote' alvast besteld bij Plato, levertijd ong. 20 werkdagen - kan ik dat mooi betalen vanuit het vakantiegeld omdat de waar 4 weken wordt vastgehouden in de winkel.
Nu sta ik in twijfel of ik moren bij Plato de tweedehands dubbelceedee van 'Messe in h-mol' (Hohe Messe) onder Gustav Leonardt op Das Alte Werk (10 euro) moet laten schieten of niet.
Ik heb deze gezien toen ik deze week voor een Nationale Entertainment Card bij Plato was, toen begon het toch te jeuken en te kriebelen, maar ik heb hem uiteindelijk laten staan. Vroeg nog aan Chris of hij misschien belangstelling had, maar hij heeft al een mooie uitvoering.
Budgetteren en spreiden is het devies.
Mijn CD-budget is door Rien berekend op max. 70 euro. Dat is genoeg, en nog veel. (Normaliter besteedde ik het dubbele daarvan, dat moest wel fout gaan.)