tunerproblemen Marantz av8003

Gestart door Dirk V., juli 17, 2011, 23:18:08

Vorige topic - Volgende topic

Dirk V.

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of er iemand een oplossing weet voor volgend probleem :
Krijg maar 3 radioposten via de kabel, zowel bij autosearch als bij het manueel ingeven van frequenties. Verspringt ook telkens naar onpare getallen na de komma bv van 100.1 naar 100.3. Wanneer we bv frequentie 100.0 ingeven verspringt hij automatisch naar 99.9 zonder dat we ergens ontvangst krijgen.
Kan er iemand ons helpen aub.

Mvg,
Dirk

Cornelis1921

:-) hello Welkom op dit forum Dirk! Kan je helaas niet helpen bij oplossen van je probleem. Doch wel i.i.g. de groeten, Cor.
P.S. Geduld. Hulp is waarschijnlijk onderweg...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Citaat van: Dirk V. op juli 17, 2011, 23:18:08
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en vroeg me af of er iemand een oplossing weet voor volgend probleem :
Krijg maar 3 radioposten via de kabel, zowel bij autosearch als bij het manueel ingeven van frequenties. Verspringt ook telkens naar onpare getallen na de komma bv van 100.1 naar 100.3. Wanneer we bv frequentie 100.0 ingeven verspringt hij automatisch naar 99.9 zonder dat we ergens ontvangst krijgen.
Kan er iemand ons helpen aub.

Mvg,
Dirk
Hoi Dirk,

Kennelijk staat je tuner op de USA instellingen... Want daar gebruiken ze alleen de oneven frequenties. In Europa doen de alle decimalen.
Ik heb even zitten zoeken maar kan niet zogauw vinden hoe je dat overzet. Ik denk dat je Marantz even moet bellen...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek