UD5005 met SR7005 maar probleem met USB sticks

Gestart door Bigmacmagicmac, juli 17, 2011, 18:29:09

Vorige topic - Volgende topic

Bigmacmagicmac

Hallo,

Ik hoop dat iemand kan helpen. ben deze week de trotse eigenaar van een SR7005 in combi met de US5005. Prachtig allemaal maar nu wil ik mkv files afspelen via USB en kom ik erachter dat de UD alleen FAT32 geformateerde dingen kan lezen. Aangezien de mkv files groter zijn, formateer ik de sticks in NTFS omdat ze anders niet goed herkend worden (groter van 4 Gig). Dus dat is wel een serieus probleem.

Iemand misschien een tip? Zou de SR7005 de NTFS stick wel lezen? Ga ik nu maar eens proberen.

rexp

Volgens mij lust Marantz apparatuur alleen FAT USB media.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Niber

Dus eigenlijk zit die USB-poort er alleen voor muziek op, aangezien bijna iedere film groter is dan 4GB.

Gemiste kans van Marantz...Of zit er wel een goede reden achter?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marvin

De reden zal denk ik zijn dat er een hele leuke aparte media speler op de markt gebracht is, zou je al die fucnties in de niewe recevier stoppen dan koopt geen hond die mediaspeler meer.

JohnWx

Citaat van: Niber op juli 18, 2011, 17:05:03
Dus eigenlijk zit die USB-poort er alleen voor muziek op, aangezien bijna iedere film groter is dan 4GB.

Bij mij 5 films

5 x divx past erop  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Mischien dat ze het doen ivm illegaal downloaden dvd ?

Niber

Van die mediaspeler klinkt heel logisch!!

Van downloaden ook wel, al is dat in Nederland niet illegaal.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op juli 18, 2011, 20:39:53

mag toch niet ? of je moet het origineel hebben of voor thuis gebruik en de intentie om het te kopen of zoiets ?

Niber

Citaat van: jwx op juli 18, 2011, 20:44:16

mag toch niet ? of je moet het origineel hebben of voor thuis gebruik en de intentie om het te kopen of zoiets ?
downloaden voor eigen gebruik mag.
Ik mag alleen niet mijn gedownloade dingen aan jou verkopen.

JohnWx

Citaat van: Niber op juli 18, 2011, 21:35:36
Citaat van: jwx op juli 18, 2011, 20:44:16

downloaden voor eigen gebruik mag.
Ik mag alleen niet mijn gedownloade dingen aan jou verkopen.

wel weggeven zoals p to p etc. ?

Niber

Uploaden mag ook niet..

Erg krom en onduidelijk allemaal, want je download wel geüpload materiaal...Zal vanzelf anders worden en dan is het helemaal verboden.

Zodra er goede mogelijkheden zijn om te video-streamen (HD) wil ik daar best maandelijks voor betalen. Net zoiets als als Spotify dus...

Maar tot die tijd maak ik er dankbaar gebruik van. Zo en nu zal ik stoppen met het vervuilen van dit topic.

JohnWx

Citaat van: Niber op juli 18, 2011, 22:24:27
Uploaden mag ook niet..

Erg krom en onduidelijk allemaal, want je download wel geüpload materiaal...Zal vanzelf anders worden en dan is het helemaal verboden.

Zodra er goede mogelijkheden zijn om te video-streamen (HD) wil ik daar best maandelijks voor betalen. Net zoiets als als Spotify dus...

Maar tot die tijd maak ik er dankbaar gebruik van. Zo en nu zal ik stoppen met het vervuilen van dit topic.

ik ook

rexp

Citaat van: Niber op juli 18, 2011, 17:05:03

Dat ding is natuurlijk primair bedoeld voor iPods, en niet voor de enkele uitzondering die een film op een stick kijkt.

still life

Citaat van: rexp op juli 19, 2011, 14:13:59
Dat ding is natuurlijk primair bedoeld voor iPods, en niet voor de enkele uitzondering die een film op een stick kijkt.

precies rex, het is tenslotte een DVD/BR speler.. 

helaas kent de jeugd zo'n schijfjes niet meer:

clown1
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300