Denon pma 1510 ae of de marantz ki pearl lite

Gestart door danny47, juli 09, 2011, 20:23:19

Vorige topic - Volgende topic

danny47

Ik sta op het punt om een denon pma 1510 ae te kopen maar kan op de valreep ook kiezen voor de marantz ki pearl lite, zijn beide even duur. Wat adviseren jullie?
Op een ander draadje heb ik al het een en ander over de denon 710 en de marantz 7004 geschreven.

JohnWx

Citaat van: danny47 op juli 09, 2011, 20:23:19
Ik sta op het punt om een denon pma 1510 ae te kopen maar kan op de valreep ook kiezen voor de marantz ki pearl lite, zijn beide even duur. Wat adviseren jullie?
Op een ander draadje heb ik al het een en ander over de denon 710 en de marantz 7004 geschreven.

Persoonlijk zou ik voor de Denon gaan maar de Marantz zou me ook zeer bevallen

Zijn beide toppers in hun prijs categorie

Weet niet waar hij komt te staan maar de Denon is veel dieper misschien een no buy argument
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

danny47

Hij komt in een kast te staan die ervoor is gemaakt, dus de diepte is geen probleem.  :wink:

JohnWx

shit jammer

denk hebben we een logische oplossing voor je luxe probleem
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

danny47

niemand anders een mening?

Maurice

Citaat van: danny47 op juli 10, 2011, 13:59:17
niemand anders een mening?
Nou vooruit, ik zou voor de Marantz gaan. Past optisch mooi bij de rest van je set, en ik heb een persoonlijke voorkeur voor Marantz boven Denon (toendertijd gehoormatig vastgesteld, en ik kan het nu niet meer maken om hierop terug te komen  clown1 ).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

danny47

maar zou je er diep in je hart wel op terug willen komen?

JohnWx

Citaat van: danny47 op juli 10, 2011, 22:41:29

Vast wel maar wij kunnen niet in zijn hart kijken  8-)

Maurice

Citaat van: danny47 op juli 10, 2011, 22:41:29
Als ik dit geld zou gaan besteden dan zou ik altijd weer uitgebreid gaan luisteren. Dan staan voor mij eigenlijk weer alle opties open, dus ook een Denon denk ik  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

still life

Citaat van: Maurice op juli 11, 2011, 06:33:30
Als ik dit geld zou gaan besteden dan zou ik altijd weer uitgebreid gaan luisteren.
Dan staan voor mij eigenlijk weer alle opties open, dus ook een Denon denk ik  clown1

stupid

het feit dat je zo onbeslist blijft doorvragen brengt impulskopen a/d orde, niet doen  :no:

wees gerust danny, beide apparaten zullen gelijkwaardig/goed presteren
als je reeds marantz gear bezit, zou ik die lijn verder volgen,
als de looks er niet toe doen: ga je gewoon voor most bang for $$$

okay?  :-D

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jowa

stupid
Ga lekker luisteren bij een goede dealer.
Zelf vind ik qua uiterlijk de marantz mooier dan de denon, klankverschil moet je zelf ervaren bij het luisteren.

danny47

Bedankt allemaal voor jullie reactie, de marantz kan ik ook voor 999,- kopen, maar is eind augustus pas te leveren, ik heb reeds een marantz cd speler, de cd 6003, maar ook een denon dvd speler en de denon versterker komt deze week binnen, ik ben al geruime tijd aan het zoeken naar een winkel die beide op de plank heb staan, maar nog niet gevonden, ik maak liever een vergelijk met dezelde boxen in dezelfde ruimte, das het mooiste natuurlijk.

danny47

Het is de Denon geworden, ben er erg blij mee en klinkt fantastisch

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES