Mijn set (woonkamer):
Marantz SR5005 receiver;
Deze receiver heb ik onlangs aangeschaft, omdat hij DTS-hd (master audio) en Truedolby HD decoders aan boord heeft. 5 speakers aangesloten & een sub (5.1). Film kijken is dan ook geweldig
Verder geeft de SR5005 3D door.....maar erg veel 3D-blurays zijn er nog niet. ben ZEER tevreden over deze receiver. Alle apparatuur dmv hdmi-highspeed kabels aangesloten op de SR5005.
Speakers;
Allemaal van B&W, frontspeakers model 685 (monitor, op originele B&W stands FS-700), center model CC6, surroundspeakers model 686, de (wat oudere) sub model AS6.
Blu-ray / mediaplayer;
Mijn blu-rays speel ik af op de Playstation 3 (ps3 slim, geeft ook audio HD-signalen door), andere films en series kijk ik dmv de mediaplayer A.C. Ryan PlayonHD2! (1 Tb. geheugen).
Tv;
Onlangs een full HD 46 inch Philips LED-tv gekocht, speelt 3D (met actief brilletje..) en geeft prachtig full-hd beeld. Geluid uiteraard via de Marantz SR5005
De cisco HD-decorder/recorder .....uiteraard om tv te kijken. Deze ga ik vervangen want de 'pongel' werkt de helft van de tijd niet.
Afstandbediening;
Logitech harmony One
(Op de slaapkamer staat mijn 'oude' SR4001, een CD6002, met 2 speakers van B&W model 570.
Hieronder een tweetal foto's van de 'woonkamer'set. Op foto 2 de surroundspeakers. De centerspeaker is inmiddels opgehoogd, en komt bijna op 1 lijn met de frontspeakers.