Luidsprekers voor de voor- en eindversterker marantz av7005 en mm7055

Gestart door Frederic, juni 30, 2011, 20:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Frederic

Frederic

tis hier rustig en ik wordt zot van wat ik nu moet doen .
Die b&w's opzeggen en uitkijken naar iets rond de 3500€ of ze kopen.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: joep op juni 30, 2011, 20:46:13
Citaat van: jwx op juni 30, 2011, 20:37:43

Volgens mij is Frederic van de stichting hou de oudjes van de straat

En nu heb ik toch net mijn rollator laten doorsmeren. Ik zie je wel weer in het park John.

tot straks Joep neem jij een Bass cd mee 

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Wat heb je zelf allemaal beluisterd en wat vond je het mooist?
Laat je niet gek maken door iets wat nu een aanbieding lijkt, maar later toch niet bevalt. Er komen altijd wel aanbiedingen en buitenkansjes, mits je ietwat rust en geduld hebt.
Zou voor zo'n budget niet overhaast beslissingen nemen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: jwx op juni 30, 2011, 21:05:03
Citaat van: joep op juni 30, 2011, 20:46:13
Citaat van: jwx op juni 30, 2011, 20:37:43

Volgens mij is Frederic van de stichting hou de oudjes van de straat

En nu heb ik toch net mijn rollator laten doorsmeren. Ik zie je wel weer in het park John.

tot straks Joep neem jij een Bass cd mee 

Zullen we nu weer kijken of deze man kunnen helpen bij zijn zoektocht?
Rev. Maurice

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 30, 2011, 21:02:31
Citaat van: Frederic op juni 30, 2011, 20:45:08
Heb ik al vermeld dat het voor surround is
Nee, maar ik steek er geen energie meer in.  byebye

Ja want je had een MM7055

Ik neem MH ook mee het park in naar Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Wat is je set op dit moment ?

En je moet je door ons niet laten bepalen wat goed is of niet

Frederic

Het is voor ideën op te doen .
Mijn set is nu de Infinity  Fronts Beta 50 Sub sw12  500w Surround es 250 center cs360
Heb ik al 8jaar nu ongeveer en al een paar lichte versterkers onkyo enz. op aangesloten.
Merk nu wel dat ik versterker te kort doe

Maurice

Rev. Maurice

Frederic

JohnWx

Maurice

Citaat van: Frederic op juni 30, 2011, 21:25:45
Te weinig detail en het geld kriebelt  :no:
Als het qua klank wel bevalt, dan zou je binnen je budget van hetzelfde merk een duurdere speakerset kunnen kopen.
Anders een stapel cd's en dvd's verzamelen en luisterafspraken maken met een hifizaak  pompom
Pak bij voorkeur een doordeweekse dag en besteed eens een paar uur met vergelijken van diverse merken. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, dus jij ook. Je komt er alleen achter wat jouw eigen voorkeur is als je deze ook in de praktijk beproeft. En dat maakt onze hobby mede zo leuk ;)
Rev. Maurice

xander32

Infinity Beta`s waren zo`n 5 jaar terug veel speaker voor `t geld, met een typische "loudness-sound", d.w.z. veel bass en high ... Niet echt een ingetogen en subtiele speaker.

Sander.

Citaat van: Frederic op juni 30, 2011, 21:19:14
Het is voor ideën op te doen .
Mijn set is nu de Infinity  Fronts Beta 50 Sub sw12  500w Surround es 250 center cs360
Heb ik al 8jaar nu ongeveer en al een paar lichte versterkers onkyo enz. op aangesloten.
Merk nu wel dat ik versterker te kort doe

JohnWx

ik zou gewoon een dagje lekker her en der gaan luisteren en impressie's op doen er is zoveel moois en ook weer niet