HDMI-kabel

Gestart door hagra, juni 28, 2011, 00:28:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Oh, er zijn genoeg nuchtere mensen hier, hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.
'k Gebruik zelf high end HDMI-kabels van Silvercrest gekocht bij de high end afdeling van onze plaatselijke Lidl.
Maar ja, dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd. Als je dat niet kunt of wilt betalen dan zul je je toevlucht moeten nemen tot el cheapo kabels van de Action.  clown1
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

TurboMarco

De Silvercrest heb ik ook nog  :-) ,binnenkort ga ik maar eens naar de Action .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: hagra op juni 29, 2011, 01:01:17
Heeft een ieder van jullie al eens een HDMI-kabel van de Action geprobeerd,  kost je de kop niet en houd je van de straat. Hoewel ik wel durf te beweren dat - gezien de reacties - er nooit objectief kan worden gekeken/geluisterd worden naar zo'n goedkope kabel, want bevooroordeeld. Je zou eigenlijk "blind"moeten testen met een aantal kabels in verschillende prijsklasse.
HDMI is voor het doorgeven van digitale signalen, dus nulletjes en eentjes.
Al hang je er een puur gouden kabel aan van 10 cm in doorsnee, het resultaaat zal nagenoeg nihil zijn in vergelijking met de Action kabel (overigens met ferrietkernen aan beide uiteinden).
Ik koop toch ook geen platina SATA-kabel. Je hebt je dvd-speler meestal vlak bij je receiver danwel platte scherm staan, dus max. 1,5 meter voldoet.
JWX heeft het door, hoewel de usb-kabel van Silltech met 50% platina en 50% goud de computerwereld op haar grondvesten deed schudden.

Gr. Harry

ben alles nu aan het aanstippen met gouden nagellak
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 29, 2011, 07:15:45
Oh, er zijn genoeg nuchtere mensen hier, hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.
'k Gebruik zelf high end HDMI-kabels van Silvercrest gekocht bij de high end afdeling van onze plaatselijke Lidl.
Maar ja, dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd. Als je dat niet kunt of wilt betalen dan zul je je toevlucht moeten nemen tot el cheapo kabels van de Action.  clown1

dan neem jij genoegen met een eventuele mindere kwaliteit


als er een test komt die het wel aantoont dat de duurdere kabels beter zijn zie je dat ook gelijk terug  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 28, 2011, 01:55:59
Ga jij maar lekker van Felix Meurders dromen, John. Cor doet het licht wel uit.  byebye

Cor had trouwens 1 lichtje aangelaten voor de eventuele nachtbrakers  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.