Speaker advies Marantz PM-17 (niet de MK2 of KI)

Gestart door rjp1980, juni 14, 2011, 20:31:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Als je gewoon leest wat de TS schrijft in zijn openingspost, dan zie je dat het maximumbedrag 1000 euro is.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 09:52:43
Als je gewoon leest wat de TS schrijft in zijn openingspost, dan zie je dat het maximumbedrag 1000 euro is.

totaal gemist
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: jwx op juni 16, 2011, 09:55:14
totaal gemist

maar ik dacht dan houd hij erg veel over voor kabels die zijn zo te lezen "erg" belangrijk  shutup

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Die DS14's zijn denk ik wat te beperkt in het laag voor de TS.

Er staat wel een prachtig paar AW25's voor 1500 euro. Maar ja, da's boven het budget.  nopompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 10:01:14
Die DS14's zijn denk ik wat te beperkt in het laag voor de TS.

Er staat wel een prachtig paar AW25's voor 1500 euro. Maar ja, da's boven het budget.  nopompom

maar dan heb je ook wat


Als je JBL als referentie heb is alles bijna beperkt in het laag  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

dan maar 4 of 6 kwadraat koper ipv super kabels  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Villa.k

Hi Ronald
Ik heb een pm17
Met syntese floatings cameleon serie,
2 weg systeem, super combinatie.
Erg mooi midden , dankzij tweeter floatings technology. erg fase zuiver
Ik denk een supermatch voor je pm, volg de link

http://www.floating-systems.be/home.htm
Groeten
Rob

JohnWx

Citaat van: Villa.k op juni 24, 2011, 23:17:42
Hi Ronald
Ik heb een pm17
Met syntese floatings cameleon serie,
2 weg systeem, super combinatie.
Erg mooi midden , dankzij tweeter floatings technology. erg fase zuiver
Ik denk een supermatch voor je pm, volg de link

http://www.floating-systems.be/home.htm
Groeten
Rob

mooie speakers van meneer Ivan Schellekens

 

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject