Multi channel stereo weigerd dienst

Gestart door TrueFunk, juni 13, 2011, 01:57:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

TrueFunk

Beste Marantz liefhebbers,
sinds een paar dagen een SR5005 in bezit. Heel tevreden, alleen lijkt het niet mogelijk multi channel stereo aan de praat te krijgen. Ik heb de Marantz via 7.1 input op mijn geluidskaart aangesloten. Maar wisselen tussen de verschillende surround modus' gaat niet. Als ik op de surround modus knop druk gebeurt er namelijk helemaal niks. Verander ik de input mode van 7.1 naar iets anders dan kan ik ineens wel de surround modus veranderen. Voor muziek te beluisteren zou ik namelijk toch graag de multi channel stereo kunnen gebruiken. Ik vind het nogal vreemd, ik las ergens dat het apparaat 'alle' instellingen beheert als je gebruik maakt van de 7.1 input, maar het lijkt mij toch vrij normaal dat je moet kunnen switchen tussen surround en multi channel stereo.
Mocht iemand mij verder kunnen helpen, veel dank.   notworthy

Stadium III

Als je de 7.1 ch input gebruikt gerbuik je de 5005 alleen als eind versteker met volume regeling
Je doet verder via de geluidskaart alles regelen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TrueFunk

Ah, op die manier. Makes sence.  :-D Dank!

Marvin

Er zit een gebruiksaanwijzing bij hoor, al eens gelezen?  :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TrueFunk

Ja uiteraard, stond niks van vermeld. Had ook op google gezocht trouwens :)

Barrett

Citaat van: jwx op juni 13, 2011, 19:10:32
+1 byebye

Het is zinloser om telkens zinloos te reageren dan een "zinloze" vraag te stellen.

doe geen moeite te reageren, want ik ga muziek luisteren byebye

Marvin

Citaat van: TrueFunk op juni 13, 2011, 20:09:39
Ja uiteraard, stond niks van vermeld. Had ook op google gezocht trouwens :)

Ach, dat maakt verder ook niet uit hoor.
Maar het zal er vast wel in staan, dat staat al jaren in die boekjes.

TrueFunk

Ja, lijkt me wel vreemd als het er niet in zou staan. Net nog eens gekeken, kan het echt nergens terug vinden. Either way, jullie hebben me in ieder geval verder geholpen, cheers. :)