Leuke / Objectieve Interlink test

Gestart door Marantz 81, juni 10, 2011, 21:01:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


WimPeu

F*ck...ik wou net de Siltech London in de te koop sectie plaatsen.... nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

pietjepc

Citaat van: WimPeu op juni 10, 2011, 21:05:43
F*ck...ik wou net de Siltech London in de te koop sectie plaatsen.... nopompom
:schater:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

dit viel me gelijk op :



Opvallend is dat slechts één leverancier ons vraagt: "Waarmee gaan jullie de kabels beluisteren?". Het is Van den Hul die aangeeft dat zij voor installaties met buizen andere kabels inzetten dan voor installaties met transistor apparatuur. Binnen die kaders kan Van den Hul trouwens ook nog varieren. Alle andere leveranciers sturen hun kabels zonder verdere vragen gewoon naar mijn adres.


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: WimPeu op juni 10, 2011, 21:05:43
F*ck...ik wou net de Siltech London in de te koop sectie plaatsen.... nopompom

had jij niet zo een rode Audioquest Wim
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bramdg

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2011, 21:01:20
zie de Link

KLIKKERDEKLIKKLIKKLIK    :-)  byebye

Had die test al eens gelezen en de "VDH The Name" (met dank aan Marantz 81) kwam daar toch niet erg slecht uit  :-D

Die "Inakustik Rhodos Silver" lijkt me wel zo een neutrale aanrader en voor dat geld  pompom

Ga die op termijn toch wel eens proberen  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

ik heb dezelfde inakustik gehad alleen dan de goekopere versie ,die is van alleen koper

niet verzilverd ,vondt het een goed interlink voor 25 euro  byebye

bramdg

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2011, 21:31:32
ik heb dezelfde inakustik gehad alleen dan de goekopere versie ,die is van alleen koper

niet verzilverd ,vondt het een goed interlink voor 25 euro  byebye

Dan maar terug naar "The Name" gegaan nadien ?
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: bramdg op juni 10, 2011, 21:21:21
Had die test al eens gelezen en de "VDH The Name" (met dank aan Marantz 81) kwam daar toch niet erg slecht uit  :-D

Die "Inakustik Rhodos Silver" lijkt me wel zo een neutrale aanrader en voor dat geld  pompom

Ga die op termijn toch wel eens proberen  :-D

Wel leuk en goed dat het geen kabels zijn van duizenden euro's


Wel jammer dat er geen Ebay/ Internet fabrikanten kabels bij zaten zoals:

W&M
Viablue
Sommer Cable
HiViLux
Black-Ecoss
AUDIOBS
Black&White
SunshineTronic
Nuovo Giorgio
Urban Wire
Cosmic Audio
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Perfect_audio

Citaat van: jwx op juni 10, 2011, 21:15:28
dit viel me gelijk op :

Opvallend is dat slechts één leverancier ons vraagt: "Waarmee gaan jullie de kabels beluisteren?". Het is Van den Hul die aangeeft dat zij voor installaties met buizen andere kabels inzetten dan voor installaties met transistor apparatuur. Binnen die kaders kan Van den Hul trouwens ook nog varieren. Alle andere leveranciers sturen hun kabels zonder verdere vragen gewoon naar mijn adres.

Precies. En wat zegt dat over vdHul?

Een interlink moet twee apparaten met elkaar verbinden zonder zich er mee te bemoeien. Dus zonder het signaal te beïnvloeden. Transparant zijn. En wat doet vdH? Die maakt het mooier dan het is (figuurlijk dan).

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

JohnWx

Citaat van: Perfect_audio op juni 10, 2011, 21:53:33
Precies. En wat zegt dat over vdHul?

Een interlink moet twee apparaten met elkaar verbinden zonder zich er mee te bemoeien. Dus zonder het signaal te beïnvloeden. Transparant zijn. En wat doet vdH? Die maakt het mooier dan het is (figuurlijk dan).

Ron


ik lees het anders
je kan ook zeggen van de Hul heeft meer smaken voor diverse gebruiken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: jwx op juni 10, 2011, 21:57:46

ik lees het anders
je kan ook zeggen van de Hul heeft meer smaken voor diverse gebruiken

En of je nu het merk een warm hart toedraagt of niet deze meneer heeft erg veel kennis van zaken om het zo te zeggen en weet echt wel wat hij doet in deze materie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Citaat van: bramdg op juni 10, 2011, 21:36:23
Dan maar terug naar "The Name" gegaan nadien ?

ja omdat die duidelijk beter was  :yes: zeker met de CS-122 Hybrid een perfecte combinatie  pompom

ik heb ook de The Bay C5 ertussen gehad als interlink op men UD5005 doet die het heel goed beter als the name ,maar op men SA7001KI  is the name weer beter  byebye

Marantz 81

ik heb eerst nog gedacht om nog andere interlinks en kabels te gaan proberen

Deze voor speakers : http://www.vandenhul.nl/p_C08.aspx

interlinks :  http://www.vandenhul.nl/p_B62.aspx

maar de investering is dermate groot 500 / 600 euro dat ik dat voorlopig niet ga doen  :no: en de vraag is hoeveel het zou schelen ,ten opzichte van the name en CS-122 Hybrid   :roll: de reden dat ik niks wil veranderen is ook omdat wat ik nu heb al zoveel verschil geeft :-) en naar mijn smaak is  :yes:

Maurice

Leuk  :yes:
Objectief  :no:
(hifi.nl is nu niet echt objectief te noemen, zij leven van de ads van de leveranciers. Reden waarom het forum toendertijd ter ziele is gegaan)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude