PS Audio Quintet Powercenter. Waar kopen?

Gestart door DoctorJacoby, juni 05, 2011, 20:17:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DoctorJacoby

Hoi,

Waar kan je dit super de luxe stekkerblok kopen?

Prijs? Volgens een review op puresounds, 699€?


Marantz 81

hey die foto komt uit hifi gek zijn sets van leden   :wink:

volgens mij had hij hem van snijders hifi in rotterdam

daarna heeft hij een ander blok aangeschaft van sts digital en die zou duidelijk nog beter zijn

drees62

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2011, 20:51:58
hey die foto komt uit hifi gek zijn sets van leden   :wink:


Edwin, waar ben je???
Tijd niets gehoord van je :-(

Marantz 81

ik ben vrijdag avond bij hem wezen luisteren ,maar die komt niet meer op het forum  :no:

lo

Als je hem een pm stuurt reageert ie nog wel volgens mij.
Is het STS stekker blok misschien nog een alternatief. Fritz verkoopt, cq verkocht, deze aan marantzforumleden voor een sterk gereduceerde prijs.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2011, 20:57:53
ik ben vrijdag avond bij hem wezen luisteren ,maar die komt niet meer op het forum  :no:

Jammer, mocht altijd graag zijn bijdrages lezen.

Marantz 81

ja dat heb ik ook gezegd tegen hem dat er meerdere mensen het jammer vinden omdat hij het ook goed kan uitleggen en mooi is om te zien wat die allemaal heeft gedaan  notworthy

verder kan ik er niks over zeggen ,ga niet voor een ander praten  byebye

drees62

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2011, 21:10:27

verder kan ik er niks over zeggen ,ga niet voor een ander praten  byebye

Begrijp ik, doe 'm de groeten!  byebye

daffy

Heee dat is toevallig ik heb net een week of 2 gelden een quintet aangeschaft bij : http://www.studioalkmaar.nl/Voorraadnieuw/Powercords%20&%20Filters.htm studio alkmaar

fijn filter wat naar mijn menig en ervaring meer doet in mijn situatie en  set dan een kemp sns plug.
bij mij word het geluidsbeeld iets breder,dieper,dynamischer en alles klinkt net wat langer uit.

Het bijgeleverde netsnoer is een standaard pc netsnoer van 3x1,5 mm2 en naar mijn mening ondermaats
voor dit geld ik had minimaal 3x2,5 mm2 verwacht .

daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

DoctorJacoby

Citaat van: daffy op juni 06, 2011, 17:56:53
Heee dat is toevallig ik heb net een week of 2 gelden een quintet aangeschaft bij : http://www.studioalkmaar.nl/Voorraadnieuw/Powercords%20&%20Filters.htm studio alkmaar

fijn filter wat naar mijn menig en ervaring meer doet in mijn situatie en  set dan een kemp sns plug.
bij mij word het geluidsbeeld iets breder,dieper,dynamischer en alles klinkt net wat langer uit.

Het bijgeleverde netsnoer is een standaard pc netsnoer van 3x1,5 mm2 en naar mijn mening ondermaats
voor dit geld ik had minimaal 3x2,5 mm2 verwacht .

daffy :wink:

Welke netsnoer heb je dan gekocht?

Hoeveel heb je betaald voor alles?