Goede HDMi kabels

Gestart door jwx, mei 31, 2011, 19:12:43

Vorige topic - Volgende topic

QuattroNL

Als je de kabel maar 1x inplugt en daarna niet meer los gaat halen dan is een el-cheapo kabel prima (Action/Wibra: 3,99).
De duurdere kabels zijn soepeler en hebben een (veel) betere connector die er beter tegen kan als je die regelmatig uit de HDMI aansluiting haalt. Pas bij een lengte vanaf enkele meters is een betere/duurdere kabel aan te raden.

Ter vergelijk: ik heb dus die Wibra kabel en eentje van Monster (gekregen/bedwongen bij m'n tv). Er is geen verschil tussen deze kabels te horen en zien. Qua afwerking is die Monster natuurlijk wel wat beter maar ik wissel niet vaak van apparatuur dus als de kabel erin zit blijft ie erin.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

robenanneke

Mee eens, heb zelf eentje bij kabelaanbieding gekocht en deze is prima, geen problemen als storing of andere dingen die je vaak in de spookverhalen hoort. Als je inderdaad niet teveel de kabel in -en uitplugt, is een goedkopere kabel prima.

Musicman

Citaat van: Stadium III op mei 31, 2011, 19:55:12

Ik heb hier Supra zeer tevreden mee !

+1
Hier nog 1 persoon (ikzelf) die zeer tevreden is met de Supra!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Vlearmoes

stupid
Citaat van: Musicman op augustus 01, 2011, 15:51:15
Citaat van: Stadium III op mei 31, 2011, 19:55:12

Ik heb hier Supra zeer tevreden mee !

+1
Hier nog 1 persoon (ikzelf) die zeer tevreden is met de Supra!!
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Audiotic

http://www.allekabels.nl/HDMI-1.4-Kabel-(High-Speed)/4519/1081443/AANBIEDING-:-HDMI-1.4-kabel-(high-speed).html
Het andere uiterste :-)
Maar inderdaad, doe niet te gek. Belangrijkste zijn degelijke goed vastzittende connectoren.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 26, 2011, 20:20:42
http://www.allekabels.nl/HDMI-1.4-Kabel-(High-Speed)/4519/1081443/AANBIEDING-:-HDMI-1.4-kabel-(high-speed).html
Het andere uiterste :-)
Maar inderdaad, doe niet te gek. Belangrijkste zijn degelijke goed vastzittende connectoren.

ik ga altijd voor de merken voor super prijzen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject