Past deze Coax op de "Digital In Coaxial" van mijn SA-KI Pearl Lite?

Gestart door DoctorJacoby, mei 30, 2011, 19:54:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DoctorJacoby

Ga m'n dvd / blu-ray (voor stereo gebruik only) op mijn Marantz SA KI Pearl Lite aansluiten. Is de volgende ok? In tegenstelling tot analoge kabels, raak ik er bij digitaal nooit uit welke "aansluitbaar" zijn.




Coaxial Digital Audio Cable: Belden 1694A

Our favourite cable for coaxial digital audio use (many others are available; see below) is Belden 1694A "Brilliance" precision digital video coaxial cable, a 75 ohm coax engineered for low signal loss over long runs. These cables are exceptionally well shielded to keep outside electromagnetic interference from entering and polluting the signal; the shielding consists of a combination of a dense (95% coverage) tinned copper braid and a double-sided aluminum-on-polyester foil, for the best protection both against EMI and RFI. View the technical specs for Belden 1694A.


Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

DoctorJacoby

Dank voor het snelle antwoord.

Dit is nog een keer de achterkant van m'n marantz:



Volgens mij is Belden Amerikaans?

Ik koop al m'n kabels (analoog stereo rca, speakerkabel,...) via Blue Jeans Cable UK na een tip hier ergens op het forum, dat ze beter klinken dan bepaalde merkkabels. Zij verkopen deze dus ook. Prijzen vallen goed mee, in vergelijking met de "reguliere merken".


JohnWx

nee alleen kabels die door de kabel comissie een + hebben gehad  :-D


plug er maar in
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.