Welke tuner bij de CD-94MKll en PM-94?

Gestart door Mexicaanse Hond, mei 29, 2011, 21:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Ik gebruik eigenlijk mijn tuner niet in mijn reciever
Zo ook geen internet radio, als ik radio luister doe ik dat via de Humax en dat werkt ook goed lekker digitaal via HDMI  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op mei 29, 2011, 22:02:19
Ik gebruik eigenlijk mijn tuner niet in mijn reciever
Zo ook geen internet radio, als ik radio luister doe ik dat via de Humax en dat werkt ook goed lekker digitaal via HDMI  :-D

weet jij waar ze die insteek modules hebben voor digi input voor een pm94  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

ebaytje

http://cgi.ebay.nl/MARANTZ-ST-35L-Vintage-FM-MW-LW-Stereo-TUNER-Audiophile-/140548760423?pt=UK_AudioTVElectronics_HomeAudioHiFi_Tuners&hash=item20b95be367


komt uit UK klinken veelal beter :angel:


wat je ook kan doen weet niet hoe de staat van de andere panelen zijn bij Nijhof Baarn een paar zijpanelen laten maken op de juiste maat en zelf in de olie zetten en klaar, je betaald bij Nijhof alleen de volume wat je afneemt van het hout deed dat vroeger ook voor mezelf en andere in kersen of amerikaans noten of padoek etc.etc. ook vaak voor Sony ES
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Mmm, wat een keuzestress voor een simpel transistorradiootje.  HLP clown1
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Citaat van: Stadium III op mei 29, 2011, 22:02:19
Ik gebruik eigenlijk mijn tuner niet in mijn reciever
Zo ook geen internet radio, als ik radio luister doe ik dat via de Humax en dat werkt ook goed lekker digitaal via HDMI  :-D

Kijk en dat doe ik nou weer nie via de HDMI!  :-D

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dex op mei 29, 2011, 22:23:00
Kijk en dat doe ik nou weer nie via de HDMI!  :-D
10.000 punten voor Dex.  hello HB pompom
Goed stel oren, goed stel luidsprekers


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4