Marantz DV7001

Gestart door Zedor, mei 29, 2011, 13:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zedor

Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje. Ik kan een Marantz DV7001 op de kop tikken alleen twijfel ik of ik mijn speakers hier rechtsstreeks op kan aansluiten of dat ik hier een receiver voor nodig heb.

Achterop zitten aansluitingen voor front l/r, surround l/r, center en subwoofer. Is het de bedoeling dat hier eerst een receiver cq. versterker tussen gezet wordt of kan ik de speakers hier rechtsstreeks op aansluiten. Jullie reacties worden zeer gewaardeerd.

Gr.
Zedor

dmeerpa

Citaat van: Zedor op mei 29, 2011, 13:29:38
Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje. Ik kan een Marantz DV7001 op de kop tikken alleen twijfel ik of ik mijn speakers hier rechtsstreeks op kan aansluiten of dat ik hier een receiver voor nodig heb.

Achterop zitten aansluitingen voor front l/r, surround l/r, center en subwoofer. Is het de bedoeling dat hier eerst een receiver cq. versterker tussen gezet wordt of kan ik de speakers hier rechtsstreeks op aansluiten. Jullie reacties worden zeer gewaardeerd.

Gr.
Zedor

Neen je hebt echt nog een versterker of receiver nodig. De aansluitingen die jij ziet is om de DVD speler analoog aan te sluiten aan een receiver of versterker.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Stadium III

Je kunt er je speakers wel op aansturen MAAR dan moeten ze wel actief zijn en een volume regeling hebben

Maar goed een mooie SR 8002 icm DV 7001 is zeker lekker te doen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: dmeerpa op mei 29, 2011, 14:12:17
Neen je hebt echt nog een versterker of receiver nodig. De aansluitingen die jij ziet is om de DVD speler analoog aan te sluiten aan een receiver of versterker.

Is jouw vraag weer op het forum  :lol:


Hoe is het met dat piep geluid afgelopen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject