Marantz AV-8006?

Gestart door Martin, mei 24, 2011, 20:06:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 08:56:30
Volgens mijn Google onderzoek was de adviesprijs in 2009 €2000,-. Dan is €1500,- voor een nieuwe (uitloop model) nog niet zo gek. 2e hands zijn de Integra's denk ik vanwege de wat onbekendere naam en het niet zo flashy uiterlijk ook minder courant. Het gaat mij om de spec's en eerlijk is eerlijk die zijn niet misselijk. Ik zou alleen de HDMI 1.4 kwijt raken (ondanks mijn 3D TV eigenlijk niet belangrijk voor mij) maar daar staat wel erg veel mooiers tegen over.
Jij geeft nu eenmaal wat makkelijker geld uit dan ik, Wim.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

 :-D

Valt ook erg mee hoor. Ik had deze week al een bod van €650,- op mijn Onkyo 808. Als ik die verkoop dan heb ik voor €100,- of €150,- erbij een behoorlijke upgrade in handen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 09:02:07
:-D

Valt ook erg mee hoor. Ik had deze week al een bod van €650,- op mijn Onkyo 808. Als ik die verkoop dan heb ik voor €100,- of €150,- erbij een behoorlijke upgrade in handen.

En als je voor de redelijk geprijsde demo gaat iets meer.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

 :-D Ja dat zit er nu even niet in. Ik orienteer me slechts. :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 09:02:07
:-D

Valt ook erg mee hoor. Ik had deze week al een bod van €650,- op mijn Onkyo 808. Als ik die verkoop dan heb ik voor €100,- of €150,- erbij een behoorlijke upgrade in handen.

dat heet risico management
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Perfect_audio

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 08:04:00
Is dat deze? In dat geval is dat wel een erg mooie aanbieding zeg?....Hmmmmm

http://link.marktplaats.nl/450881033

Hij zegt het wel, maar ik denk het niet. Hoe kan iemand een nieuw apparaat aanbieden waarvan de prijs ver beneden de inkoopprijs ligt??
En verder blijkt uit de specs dat het een USA model is, dus 120 V/60Hz.
En hoe zit het met de garantie? Software updates?

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn!
Ron
(official Integradealer, dus met twee jaar garantie)
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

JohnWx

#66
Citaat van: Perfect_audio op mei 27, 2011, 11:13:49
Hij zegt het wel, maar ik denk het niet. Hoe kan iemand een nieuw apparaat aanbieden waarvan de prijs ver beneden de inkoopprijs ligt??
En verder blijkt uit de specs dat het een USA model is, dus 120 V/60Hz.
En hoe zit het met de garantie? Software updates?

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn!
Ron
(official Integradealer, dus met twee jaar garantie)


zag ik ook 120 V


Als er een faktuur bij zit wel maar om hem even op te sturen naar US


Voor 800 euro zit er een risico faktor in die ik wel zou nemen mits het een 240 V apparaat was
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Perfect_audio op mei 27, 2011, 11:13:49
Hij zegt het wel, maar ik denk het niet. Hoe kan iemand een nieuw apparaat aanbieden waarvan de prijs ver beneden de inkoopprijs ligt??
En verder blijkt uit de specs dat het een USA model is, dus 120 V/60Hz.
En hoe zit het met de garantie? Software updates?

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn!
Ron
(official Integradealer, dus met twee jaar garantie)


hij werd gek van dat Audyssey :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Perfect_audio

Citaat van: f.luisteraar op mei 27, 2011, 08:15:20
Tja, mij doet het meer twijfelen aan die 1500 euro...
En dat iemand anders er een oogje op heeft is de bekende verkooppraat.  :wink:

Die laatste opmerking is laster! Het is toevallig iemand van dit forum, maar ik voel me niet geroepen daar info over te geven.
Beperk je nou eens tot feiten, niet tot insinuaties. Dat is voor iedereen prettiger.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

WimPeu

USA modellen daar begin ik niet meer aan. Dan maar even sparen voor een NL model. Blijf de spec's fantastisch vinden en de Pro wil ik ook wel eens beleven. Misschien dat de 7005 nog in prijs gaat zakken later dit jaar. Vind de huidige prijs veels te hoog. Persoonlijk dan heh voordat ik verwijten krijg..,.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Perfect_audio op mei 27, 2011, 11:13:49
(official Integradealer, dus met twee jaar garantie)


hoe gaan jullie ermee om als er na 32 maanden problemen komen met het apparaat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 27, 2011, 11:24:04
USA modellen daar begin ik niet meer aan. Dan maar even sparen voor een NL model. Blijf de spec's fantastisch vinden en de Pro wil ik ook wel eens beleven. Misschien dat de 7005 nog in prijs gaat zakken later dit jaar. Vind de huidige prijs veels te hoog. Persoonlijk dan heh voordat ik verwijten krijg..,.

heb er een mailtje aangewaagd over de 120 V
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Perfect_audio

Citaat van: jwx op mei 27, 2011, 11:25:03

hoe gaan jullie ermee om als er na 32 maanden problemen komen met het apparaat

Net als ieder ander bedrijf/merk. De vraag is altijd wat is het probleem? Voordat ik mij met Integra ging bezig houden heb ik eerst internet afgezocht naar problemen met het merk. En dat gaf me veel vertrouwen. Het enige problemen dat ik tot nu heb gehad is een achtergebleven software update. Alles wat ik nu van de importeur betrek is van te voren geupdate (vooral m.b.t. A-pro).

Verder stuur ik je nog een pm.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Vlearmoes

#74
Grrrrr   ik wordt mijn SR8002 maar niet kwijt  :cry:

dus een prijsverlaging in het topic
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v