Harddisc speler Marantz (genre Olive 4 HD & 6 HD)

Gestart door DoctorJacoby, mei 23, 2011, 19:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DoctorJacoby

Hoi,

Ik vraag me af of er ooit een speler komt met een harde schijf van min. 2 TB.

Iets in het genre van de Olive 4 HD, maar liefst toch onder de 2 000 € :)

JohnWx

#1
Citaat van: DoctorJacoby op mei 23, 2011, 19:11:04
Hoi,

Ik vraag me af of er ooit een speler komt met een harde schijf van min. 2 TB.

Iets in het genre van de Olive 4 HD, maar liefst toch onder de 2 000 € :)

er is toch al zo een ding geweest maar geflopt hier Marantz DH-9500


http://911manuals.com/preview/Marantz/DH-9500-B-EN1-921-MAR.png

http://www.jd-bbs.com/thread-1863330-1-1.html staan er ook een paar op van andere merken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

http://prioriti.ru/UserFiles/File/pdf/Catalog/Marantz%20Cataloque.pdf


en op pag.138 meer info


en gewoon veel plaatsjes natuurlijk me mooie spulletjes van 5 jaar gelden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

DoctorJacoby

Jammer, misschien was het nog te vroeg.

Wat kan je op 160 GB kwijt ... Zelfs 2 TB is veel te weinig  clown1

JohnWx

Citaat van: DoctorJacoby op mei 23, 2011, 23:44:05
Jammer, misschien was het nog te vroeg.

Wat kan je op 160 GB kwijt ... Zelfs 2 TB is veel te weinig  clown1

sommige mensen helemaal niets die hebben nog zo een zilver schijfje weet je wat dat is  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

2T te weinig? Dat zijn 2500 cd' 's. In wav kwaliteit. Dan heb je echt geen tijd in 1 leven om alles fatsoenlijk af te spelen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2011, 23:55:30
2T te weinig? Dat zijn 2500 cd' 's. In wav kwaliteit. Dan heb je echt geen tijd in 1 leven om alles fatsoenlijk af te spelen.

je kan spotify toch niet uploaden  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2011, 23:55:30
2T te weinig? Dat zijn 2500 cd' 's. In wav kwaliteit. Dan heb je echt geen tijd in 1 leven om alles fatsoenlijk af te spelen.

Afspelen zal nog wel gaan, beluisteren wordt al wat moeilijker... :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

DoctorJacoby

M'n cd-collectie die ik geleidelijk aan, aan het rippen ben gaat richting 1 TB (flac).

Reken daarbij nog high-resolution downloads, dvd-audio rips,....

SACD discs en mijn favoriete albums gaan via de Marantz sacd-speler. Maar voor cd's met 2 goede nummers op, is het gemakkelijk via pc etc. ...


WimPeu

Geloof wel dat je zoveel hebt. Er zijn mensen met nog veel meer...maar je komt aan beluisteren (dank je Harry :-) moeilijk meer toe. Als je 5 cd's per dag draait ben je 2 jaar nodig om alle CD's 1 keer te beluisteren. Als ik een Cd van Jan Smit zou hebben is dat ook meer dan genoeg maar de betere Cd's hebben vaak nogal wat draai beurten nodig voordat ze hun geheimen allemaal prijs geven.
Ik heb met een schamele 500 Gig (Flac en Wav) daar al erg veel "last" van. Draai vaak het nieuwste en dat is na 1 week al weer oud. Gaat veels te snel wat dat betreft.  nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Het tot je nemen van nieuwe informatie gaat sowieso veel te snel tegenwoordig. Er is gewoon teveel informatie en die is ook nog eens veel te gemakkelijk beschikbaar.
Tot zover deze kanttekening van een informatiescepticus.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

DoctorJacoby

M'n favoriete albums luister ik gewoon via cd / sacd.

Rest zijn cd's met 2-3 goeie nummers op die op zolder staan, singletjes van vroeger, verzamelcd's,... die ik niet volledig hoef te horen.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Citaat van: DoctorJacoby op mei 25, 2011, 21:04:53
M'n favoriete albums luister ik gewoon via cd / sacd.

Rest zijn cd's met 2-3 goeie nummers op die op zolder staan, singletjes van vroeger, verzamelcd's,... die ik niet volledig hoef te horen.

Dan heb jij erg veel verzamel Cd's, singletjes en Cd's met maar 1 of 2 goede nummers om die 1T vol te krijgen. Als je een Cd vaker zou kunnen beluisteren zou je ontdekken dat er misschien wel meer goede nummers op staan. :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES