CD 12 op Marktplaats

Gestart door Dex, mei 16, 2011, 22:31:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Dex

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 10:01:56
je kunt ook even in Houten luisteren, hoor.  :angel: Kom je toch langs.  :wink:
Ik moet om 3 uur bij Ed zijn dus ik zou vooraf even langs kunnen komen.
PB me even je tel.nr. dan bel ik je even om wat af te spreken.

Mexicaanse Hond

#16
Ik bedoelde eigenlijk erna met de CD 12 combi, die je dan hier kunt achterlaten.  :-D

PB is onderweg.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 17, 2011, 10:30:15
Ja, daar zeg je zo wat. Kun je het onderbouwen met een link?  :-D

als je hier op het forum zoekt is er genoeg te vinden dus lekker dicht bij huis


zie in je profiel dat je nog niet zo lang lid ben dus kon je ook niet weten  :schater:

sorry die was te makkelijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

En, en, en? Hoe klinkt 'ie, Dex?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Je gaat het niet geloven maar hij staat hier nog gewoon op de eetkamertafel.... clown1
Ik was pas laat thuis en er moest uiteraard ook nog gegeten worden.
Tegen de tijd dat ik er klaar voor was om hem op te gaan stellen stond de TV aan op Shownieuws of zoiets.... :-D
Dat opstellen en aansluiten wordt dus pas morgen ben ik bang.
Heb inmiddels al een reactie op de CD95 die op eBay.de staat dus heb er wel vertrouwen in dat ik die snel kwijt ben.
Per slot van rekening zie je die ook niet elke dag voorbij komen..... :roll:

Heb uiteraard nog wel even bij Ed geluisterd en wist het binnen 10 seconden...perfect geluid voor mij.
Het klonk zoals ik het hier ook hoor met de CD95/PM95 combinatie wat niet gek is want technisch zijn die gelijk.
Ben in ieder geval als een kind zo blij.... pompom hello


JohnWx

Je moet wel de advertentie aanpassen op Ebay  :-D



Ich verkaufe hier mein Marantz CD80 95 wegen ankauf von ein Marantz CD95 12.
Das gerät ist optisch in einem sehr guten allgemeinzustand ohne grosse macken oder sonstiges.
Die bilder sind bestandteil der beschreibung, bitte die bilder genau angucken.
Technisch ist das gerät in einem einwandfreien und zu 100% funktionstüchtigen zustand.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Dex

Ik weet niet welke advertentie jij gezien hebt maar DIT is de enige juiste.  :yes:
En voor het geval er hier toevallig iemand is die hem wil kopen: Dat hoeft zeker niet via eBay een PB'tje volstaat.  :wink:

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 17, 2011, 21:31:40
Ik weet niet welke advertentie jij gezien hebt maar DIT is de enige juiste.  :yes:
En voor het geval er hier toevallig iemand is die hem wil kopen: Dat hoeft zeker niet via eBay een PB'tje volstaat.  :wink:


Heb een oude advertentie van je de CD 80 gebruikt en de getallen veranderd

Je zegt bij de CD80 dat je hem vervangen heb dacht dan kan je net zo goed bijna alleen de cijfers veranderen ?

Zag dat hij ook een nieuw snaartje had de DR95 van 15 euro  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Goede prijs gehad voor de CD80  :yes:

Onze oosterburen hebben wat meer over voor mooie audio spullen


http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180639747292
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Dex

Citaat van: jwx op mei 17, 2011, 21:42:07

Zag dat hij ook een nieuw snaartje had de DR95 van 15 euro  :-D

Ja, dat heb ik gewoon als voorzorg gedaan. Voor die prijs kun je dat gewoon niet achterwege laten.  :wink:

Citaat van: jwx op mei 17, 2011, 21:44:59
Goede prijs gehad voor de CD80  :yes:

Onze oosterburen hebben wat meer over voor mooie audio spullen


http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180639747292

Het gekke is dat ik hem heb verkocht naar Slovenië en dus niet naar Duitsland.
Krijg op mijn CD-95 DR nu ook reacties uit Zweden en Engeland dus ja.....  :roll:

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 17, 2011, 22:13:37
Ja, dat heb ik gewoon als voorzorg gedaan. Voor die prijs kun je dat gewoon niet achterwege laten.  :wink:

Het gekke is dat ik hem heb verkocht naar Slovenië en dus niet naar Duitsland.
Krijg op mijn CD-95 DR nu ook reacties uit Zweden en Engeland dus ja.....  :roll:

Dex is een internationale audio handelaar  :yes:

     

        "DEX for all HiFi what matters to you"

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ben heel benieuwd naar het verschil in geluid tussen de CD-12 en de CD-94MKll.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 18, 2011, 09:39:45
Ben heel benieuwd naar het verschil in geluid tussen de CD-12 en de CD-94MKll.  :yes:

anders  :-D maar ook vast mooi net zoals een CD80 CD63se Ki CD10 CD62 CD40/41 met Eringa mod.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Als je er zo over denkt, dan heeft het geen zin om te vergelijken. Ik denk er anders over, dus heeft het voor mij wel zin.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

ll0ll

Prachtige combinatie, de cd12 le. Ik heb er 2 gehad, 1 geheel gaaf en origineel in doos gekocht van Ed, en 1 niet origineel in een iets minder mooie staat. Die laatste klonk erg mooi, had er achteraf best spijt van dat ik 'm verkocht had. Maar ja, die D1 heh? ;)
Gefeliciteerd! :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen