Heeft de SA 7s1 optie voor een hoofdtelefoon?

Gestart door Kommando, mei 13, 2011, 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: Kommando op mei 13, 2011, 22:30:53
Hallo, mijn vraag is zoals de topictitel het aangeeft, is de Coax Digital Output voor oa de koptelefoon?
Zoniet wat kan ik eraan doen om het aan een koptelefoon aan te sluiten?
Vergeef me voor mijn onwetendheid, ik heb totaal geen verstand van die dingen, maar wil het wel graag leren  :-D

Kan geen koptelefoon op hoor...Ik heb nog wel een staan waar dat wel op kan...ruilen?? :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#16
Als je zo'n dure speler en zo'n dure hoofdtelefoon koopt, dan zou ik ook een beetje behoorlijke hoofdtelefoonversterker nemen.
Er staat nog een mooie te koop van viceadmiraal61 in de Te koop-sectie.

Edit: die is blijkbaar al verkocht, want ik zie 'm niet meer.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Kommando

Citaat van: jwx op mei 14, 2011, 21:00:47
Blijft een nadeel een koptelefoon "Mono" luisteren
Wat bedoel je hiermee, als ik een hoofdtelefoonversterker aansluit op de Marantz en de koptelefoon daarop dan heb je toch gewoon stereo?

Kommando

Citaat van: f.luisteraar op mei 14, 2011, 22:25:50
Als je zo'n dure speler en zo'n dure hoofdtelefoon koopt, dan zou ik ook een beetje behoorlijke hoofdtelefoonversterker nemen.
In welke prijsklasse zou ik dan zo'n hoofdtelefoonversterker kunnen halen om niet de kwaliteit van de rest te onrechtvaardigen?

JohnWx

Citaat van: Kommando op mei 15, 2011, 10:06:17
Wat bedoel je hiermee, als ik een hoofdtelefoonversterker aansluit op de Marantz en de koptelefoon daarop dan heb je toch gewoon stereo?

Nee je luister naar mono alleen je hersenen maken er stereo van

Als jij naar stereo luistert met boxen neemt je linker oor ook muziek waar uit de rechter speaker gaat met een koptelefoon erg lastig  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Kommando op mei 15, 2011, 10:08:20
In welke prijsklasse zou ik dan zo'n hoofdtelefoonversterker kunnen halen om niet de kwaliteit van de rest te onrechtvaardigen?

Ik denk zelf aan Projekt Musical Fidelity Creek die hebben in verhouding mooie produkten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 15, 2011, 10:22:37
Ja, maar die gaat vandaag mee naar Cor.

Kan ik hierbij uit opmaken dat je vandaag "vreemd" gaat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 15, 2011, 10:26:10
Ja, als jij me maar blijft afwijzen.  :-P

ik hou van oud en jij bent pas 5 jaar ouder  :evil: of al ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject