Heeft de SA 7s1 optie voor een hoofdtelefoon?

Gestart door Kommando, mei 13, 2011, 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kommando

Hallo, mijn vraag is zoals de topictitel het aangeeft, is de Coax Digital Output voor oa de koptelefoon?
Zoniet wat kan ik eraan doen om het aan een koptelefoon aan te sluiten?
Vergeef me voor mijn onwetendheid, ik heb totaal geen verstand van die dingen, maar wil het wel graag leren  :-D

JohnWx

#1
Citaat van: Kommando op mei 13, 2011, 22:30:53
Hallo, mijn vraag is zoals de topictitel het aangeeft, is de Coax Digital Output voor oa de koptelefoon?
Zoniet wat kan ik eraan doen om het aan een koptelefoon aan te sluiten?
Vergeef me voor mijn onwetendheid, ik heb totaal geen verstand van die dingen, maar wil het wel graag leren  :-D

mooi ding om mee te leren dan  notworthy

er zit geen hoofd telefoon aansluiting op je kan hem aansluiten op een versterker waar een hoofdtelefoon ingang op zit of aan een hoofdtelefoon versterker en die zijn er vanaf 50 euro tot en met prijzen van een auto


http://shop.conrad.nl/multimedia/audio/audio-video-accessoires-overig/350711.html


http://www.hollandlink.nl/index.php?item=musical-fidelity-v-can-hoofdtelefoon-versterker&action=article&aid=459&lang=NL

http://www.senseofmusic.nl/product/Graham-Slee-Solointro-hoofdtelefoonversterker/785

http://www.bestekeus.be/product_info-n-Vincent_Hybride_Hoofdtelefoon_Versterker_KHV_1_Zilver-pId-41917-mId-1663.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

 :yes: Idd, bij Conrad zijn ze al te koop vanaf 5 tientjes en ze komen ook voorbij op het forum. Happy hunting! gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op mei 14, 2011, 03:07:49
:yes: Idd, bij Conrad zijn ze al te koop vanaf 5 tientjes en ze komen ook voorbij op het forum. Happy hunting! gr. Cor.

doe je wel de SA7 te kort mee


wat voor hoofdtelefoon gebruik je ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Kommando

Citaat van: jwx op mei 14, 2011, 09:09:07
doe je wel de SA7 te kort mee


wat voor hoofdtelefoon gebruik je ?
Dat vroeg ik me dus ook af, gaat dat niet ten koste van de kwaliteit?
Ik ga een Beyerdynamic t1 halen.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

#7
Citaat van: Kommando op mei 14, 2011, 14:23:43
Dat vroeg ik me dus ook af, gaat dat niet ten koste van de kwaliteit?
Ik ga een Beyerdynamic t1 halen.

Jazeker maar hoe hoog wil je de kwaliteit je neemt ook een mooie koptelefoon dan kan je ook geen Conrad nemen vind ik  :|

Maar kan maar zo dat die Conrad perfect werkt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Blijft een nadeel een koptelefoon "Mono" luisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 14, 2011, 21:04:45
En bedankt.  :-P

U bent online niet aan het doorsolderen of aan het woofer randen plakken met bandenplak  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 14, 2011, 21:06:07
U bent online niet aan het doorsolderen of aan het woofer randen plakken met bandenplak  :-P
Gaat een beetje moeilijk met twee linkerhanden.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 14, 2011, 21:07:30
Gaat een beetje moeilijk met twee linkerhanden.  :-P

Had gehoord dat u nu bezig bent om een versterker met maar 1 kanaal tot semi stereo te maken een vintage ding met houten panelen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 14, 2011, 21:18:01
Had gehoord dat u nu bezig bent om een versterker met maar 1 kanaal tot semi stereo te maken een vintage ding met houten panelen
Dat aggregeren valt nog best tegen, he John?  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject