De set van Mano

Gestart door Mano, mei 08, 2011, 23:41:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mano

Ik heb zelf de SR7005 en UD5005 laatst gekocht,ik had eerst een HarmanKardon AVR137 met een HKTS-11 set.
Was daar super tevreden mee totdat ik eigenlijk weer eens iets van Denon wilde.....
Maar door de aardbeving in Japan was niets leverbaar (???) werd mij gezegd...
Teleurgesteld naar huis terug...Tja en dan...Hee Marantz...Wat heeft die,ik had vroeger een PM80 en CD80 en die vond ik zo mooi en goed...
Op het internet dus de SR7005 en UD5005 uitgekozen toen verschillende winkels een e-mail gestuurd of deze op voorraad was.....mail terug duurde me erg lang,dan maar eens gewoon de winkels langs gaan...
Dan de SR wel in zilver maar geen UD,wel de UD in zwart geen SR pffff dat schoot ook niet op..
Dan maar gewoon naar RAF,en verrek die heeft gewoon alles staan....
Meteen mee genomen en thuis uit gepakt,zo dat is ff andere koek dan de HK-AVR...
Wat een verschil van geluid.stereo klinkt veel ruimtelijker,bas voller alles is gewoon beter..
Dat instellen gaat ook prima,via je tv gaat het zo makkelijk.
Alles uitgeprobeerd en ben er erg blij mee,na een paar dagen alles (menu) op mijn gemak doorlopen en ingesteld zo als ik het wil.Internet op de SR&UD werkt prima,up-daten  heel simpel.

Alleen wat ik niet aan de praat krijg is dat Youtube op de UD..Maar dat kan ook via de iPad en iPhone4.
iPad/iPhone app werkt perfect,geen last van vertraging gaat snel.
Internet radio werkt ook prima,alleen de zender die altijd via de pc luister is nergens te vinden...
Wat ook mooi werkt is dat Airplay...het is belachelijk dat je daar 50€ voor moet betalen echt onzin,maar dat komt door meneer Apple die wil er geld voor zien...
Minpuntje van de UD5005 is dat als ik op de aan knop druk er pas na 8seconden leven in komt....
Ook vindt ik hem helemaal niet zo snel opstarten,ik had een Samsung BD en die start de film sneller

Kortom ik ben blij met deze set.
AV-reciver Marantz SR7005
Blu-ray speler Marantz UD5005
Speakers Harman Kardon HKTS-11
Kabelontvanger UPC HD
Wii-spelcomputer
Eminent 7075 dts-hd Mediaspeler
iPad1 en iPhone4

JohnWx

Welkom Mano


Je hebt een hele mooie home theater set met een zeer hoog gagdet gehalte stoer man al die appel dingen erbij  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Mooie set, Mano!  :yes:

Van harte welkom en veel plezier op dit prachtige forum!
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

hallo welkom hier  :-)

mooie set heb je zeker die SR7005 in het zilver is erg mooi  :yes:

Niber

Zeker mooi "setje".
Begint ook aardig populair te worden hier op het forum.  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

yep, is ook een goeie reden voor..

alleen dit..
CiteerSpeakers Harman Kardon HKTS-11
:angel:

maar veel plezier ermee mano
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Cornelis1921

#6
 :yes: Een Wii-spelcomputer (Animal Crossing en Mario Kart) is zo'n beetje wat we aan hard-ware met elkaar gemeen hebben: toch van harte welkom op het forum. Het grote geluk zal je hier niet vinden (ahum...) maar wel lol en plezier. Groet, Cor. Trouwens, goeie keuze, marantz.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mano

Bedankt voor de warme reacties !
Wat ik nog wel wil recht wil zetten is dat er nog wel andere speakers aan zitten komen weet alleen niet welke
Kef,Dynaudio,Focal enz een paar mooie zuilluidsprekers,maar daar moet ik me nog in verdiepen..

Marantz 81

ik heb nog een paar mooi Dali zuilen te koop  :-) zijn in feiten nieuw je kunt ze hier beluisteren

zie te koop topic  byebye

Marvin

En ik nog een stel nog mooiere Tannoy speakers, maar dat vertel ik toch ook niet zonder dat het gevraagd wordt.  :wink:

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 11, 2011, 18:13:50
En ik nog een stel nog mooiere Tannoy speakers, maar dat vertel ik toch ook niet zonder dat het gevraagd wordt.  :wink:

niet mooi wel lekker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ik heb meerdere modellen her en der verspreid staan, maar ik vind het niet zo netjes om met je eigen 'rommel' een andermans topic te vervuilen.  :-)

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 11, 2011, 18:36:39
Ik heb meerdere modellen her en der verspreid staan, maar ik vind het niet zo netjes om met je eigen 'rommel' een andermans topic te vervuilen.  :-)

:-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Maar eh, Mano...

Je hebt een combinatie staan die de potentie heeft één van de betere HT installatie's van het forum te worden, veel plezier daarmee!

jowa

Zeker een hele mooie basis zo  stupid
Kijk uit voor de upgrade bug, die zwerft hier bij tijd en wijlen op dit forum rond  :-D :yes:
Welkom op dit forum van marantzo-fielen  pompom pompom