korting op cd voor marantz forum

Gestart door viceadmiraal61, april 28, 2011, 18:39:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

viceadmiraal61

mijne heren..we hebben een cd samen gesteld voor de cafe engels show...20-, normaal prijs
voor jullie  12,- aanmelden op info@sts-digital.nl...dynamic experience..te beluisteren op
www.sts-digitalshop.nl....lekkere vette sound..

HELAAS IS DE ACTIE OPGEHOUDEN>>>>JAMMER MAAR WAAR.....

bramdg

#1
Citaat van: viceadmiraal61 op april 28, 2011, 18:39:25
mijne heren..we hebben een cd samen gesteld voor de cafe engels show...20-, normaal prijs
voor jullie  12,- aanmelden op info@sts-digital.nl...dynamic experience..te beluisteren op
www.sts-digitalshop.nl....lekkere vette sound..

BEDANKT Firtz, wat een mooi gebaar  :lol:  pompom .... hoop in de toekomst wel weer wat meer van jou te lezen hier  :yes:  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

cz79

Beste Fritz,

die CD van Hatfield's end is ondertussen grijsgedraaid (Concierto de Stonehenge), wat een ontzettende mooie CD, ieder keer dat ik die luister heb ik het gevoel dat je een muzikale 'reis' aan het maken bent.

Maar to the point, is het niet zo dat Paul Hattink een tweede cd heeft gemaakt van Hatfield's End (dus niet Army of Eves)?

Ik zie hem niet bij jullie op de site maar ik meen ergens daar een stuk over gelezen te hebben.

Ik hoor het graag van je.

Gr,


Chris

viceadmiraal61

het is feest we hebben ook 200 cd gekocht van de makers gebroeders koerts  FRAMES
earth and fire..zonder de vriendelijke dame in de blauwe overal....jerny

WimPeu

Is dit een SACD? Sorry voor de vraag maar jouw site link werkt niet goed. (bij mij iig.)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

thepioneer

Ik heb gisteren de cd ontvangen, en wat is het een mooie cd. Ik ben ook erg blij dat er andere muziek op staat, zoals blues omdat je ook kan horen dat dat muziek gewoon erg goed kan klinken, en dat het dus meestal slecht op cd gezet wordt. Als je track 4 draaid, nou dan hebben de woofers wel wat te doen hoor, jeetje wat een dynamiek. Het is een live opname en je hoort echt alles, en zo strak. Ook de track met het drummen, elke slag voel je, en niet alleen de lage klappen maar ook de hogere trommels hoor je erg strak en super snel. Je voelt in de kamer de spanning van de vellen.

Fritz maak vooral meer van dit soort cd's met blues, jazz en misschien wel rock. Dit is echt het luisteren waard.

Nog bedankt voor de snelle verzending

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Hey, een mooi CD-tje dus. Ga hem ook bestellen ook al kan ik hem niet meer beluisteren.

groet,

lo, tijdelijk zonder hifi
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

Ja ik vindt het een mooie cd. En je hebt een geluk Lo,

Straks ben je weer koning te rijk als hij in je acoustisch aangepaste kamer staat.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

 :yes:
Je kan je wel voorstellen dat ik heel erg benieuwd ben.  pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rutger1

Fritz, kan ik nog gebruik maken van deze mooie aanbieding? Of al verlopen? Zo niet dan bestel ik er graag eentje bij je!
-= Marantz PM15, Marantz SA-14 v2,  MIT Terminator2 (bi-wire), MIT MI330 (XLR), Von Schweikert VR4-jr =-

Sold Marantz DV7600, B&W DM630i

JohnWx

Citaat van: Rutger1 op mei 17, 2011, 11:19:11
Fritz, kan ik nog gebruik maken van deze mooie aanbieding? Of al verlopen? Zo niet dan bestel ik er graag eentje bij je!

Je moet even via de site contact opnemen

sts digital
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject