Beetje heel erg spijtig dat je ontevreden bent over de SR6004 en onterecht dat je over de firmware update klaagt(en dat wel in de Stereo versterker topic). Het is niet alleen verdiepen in je produkt maar ook verdiepen in je behoeftes.
Citaat van: maanvol op maart 22, 2011, 13:39:39
'Een serviceberijf'? Welk? Dient er betaald te worden? Hoeveel? Ik heb al reeds veel spijt van mijn aankoop! 'SR6004', heeft bijvoorbeeld geen 'RJ45-aansluiting'. Is 'Marantz' soms de mening toegedaan dat haar klanten te incompetent zijn om zelf firmware te installeren? Stelt men zich eens voor dat ook Microsoft -- ooit -- met dit soort van ongein aan komt zetten...
Appels met Peren vergelijken. Je zegt bijvoorbeeld dat je nieuwe wasmachine nog even een programma update moet krijgen omdat jij dat wilt. Bij duurdere wasmachines kune je het wel exact zo programmeren zoals jij het wilt. Oftewel het is voor Marantz niet rendabel om de goedkopere modellen firmware upgrade mogelijkheden te geven.
Als ik jou was, zou ik even checken of je alles goed aangesloten hebt, mp3's testen dmv een stick aan te sluiten op de USB poort aan de voorkant(is al gezegd) en eventueel toch nog testen met een andere bron.
Krijg je het niet goed, dan toch maar even een garantiegevalletje aanvragen bij de leverancier. Er is wel eerder een brom gemeld in andere SR6004.
Gr.
tevreden SR6004 gebruiker!