Updating fail 5D

Gestart door janvanarkel, maart 19, 2011, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mars

oi,

Heb ik wel weer makkelijk met mijn amp......zit 1knop(volume) op, en wat selectors.

En DAAR raak ik nog van in de war clown1................nee hoor geintje
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: mars op maart 22, 2011, 00:46:19
oi,

Heb ik wel weer makkelijk met mijn amp......zit 1knop(volume) op, en wat selectors.

En DAAR raak ik nog van in de war clown1................nee hoor geintje

en zelfs daarvan zijn er nog knoppen afgeplakt  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Flac_Streamer

Ik kreeg bij de update de fout "connectionFail5A". (in de fase SUB - 12 min)

Heb daarna de power knop een tiental seconden ingehouden waarna de versterker gelukkig terug "aan" sprong.

Na wat in de internet connectie en update menu's gekeken te hebben, dook hij plots weer in de "update" stand... en ging verder met de update (12 min ... tot klaar...)

Volgens mij startte de onvolledige update automatisch, ongeacht mijn controleacties in de menu's...

Update voltooid... Wat er gewijzigd is? Geen idee.



David Stolk

Hallo, hetzelfde probleem, na de reacties hier gelezen te hebben:

stroom eraf, alle stekkers incl. HDMI eruit en stroom erop. Vlekkeloos geupdated!
Andere opmerkingen over extra apparaten etc. Lijkt mij een beetje onzinnig, het moet gewoon goed zijn, want ik koop een kwaliteitsproduct en inderdaad betaal daar ook voor. Weer tevreden! Allen dank en veel luisterplezier, gr. David.
Twijfel brengt u de Waarheid.

mustang5.0

Citaat van: David Stolk op juni 01, 2012, 22:45:32
Hallo, hetzelfde probleem, na de reacties hier gelezen te hebben:

stroom eraf, alle stekkers incl. HDMI eruit en stroom erop. Vlekkeloos geupdated!
Andere opmerkingen over extra apparaten etc. Lijkt mij een beetje onzinnig, het moet gewoon goed zijn, want ik koop een kwaliteitsproduct en inderdaad betaal daar ook voor. Weer tevreden! Allen dank en veel luisterplezier, gr. David.

Bij mij hielp al deze dingen niet, terug naar Els voor reparatie en niet meer aan een netwerkt hangen.
Ook al vind ik dat het wel moet kunnen  HLP

Met vriendelijke groet Richard.