De set van QuattroNL - Totem Mite wordt Dreamcatcher

Gestart door QuattroNL, maart 05, 2011, 15:35:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

cz79


jowa

Hele mooie versterker, ga je veel plezier aan beleven.  pompom
Ik heb z'n broertje, die bevalt me prima.

Whisper.nl

Nice,  veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32


WimPeu

 stupid

Blijft een mooie amp.  :yes:  Hopelijk brengt hij je wat je hoopt..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

:wav:
Zal je veel (luister)plezier bezorgen.
Én, mooie deal!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

gefeliciteerd!   HB pompom pompom

laat ons weten wat je ervan vind.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Whisper.nl

We zitten dan ook vol verwachtig en kloppend hart te wachten op je verslag.  pompom

GRoet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Nice, gefeliciteerd!!

Alvast voor zaterdag... TTIWWP
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marantz 81


QuattroNL

Don't worry, de review komt zeker.
Zaterdag kan ik nog niet uitgebreid testen maar zondag hoop ik daar meer tijd voor te hebben.

Ik ben ook erg benieuwd wáár ik verschillen ga horen.

Wat me trouwens opviel is dat de voorkant van deze premium lijn anders is dan de standaard range, en dan met name de schuine kanten links en rechts. Zie bijv:

Ik had het idee om mijn Oppo 83 om te ruilen voor een UD5005 maar dat blijkt dus helemaal niet zo mooi te matchen  nopompom
Bummer!
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

jowa

Ga je boel zo stapelen als op de foto?

Ik heb zelf mijn versterker en sacd-speler naast elkaar staan en de UD-speler boven de PM in de kast.
Verschil is wel aanwezig, maar mi niet storend.

Wat gaat een UD-5005 je naast de looks meer brengen dan de Oppo?

cz79

Is volgens mij van een kroatische website geplukt, waarom zou je je Oppo weg willen doen. Zijn ook zeer mooie spelers volgens mij

QuattroNL

Oppo is zeer mooi maar ik ga ook zeker voor de looks, en niet te vergeten alles 1 merk  8-)
En feitelijk is een UD prima voor me, ik benut de Oppo nauwelijks (ben een streamer). En met een UD is ook niks mis  :-D
Maar alles op z'n tijd. Het viel me alleen op toen ik toevallig dat plaatje zag.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Marantz 81

Heb je zo lang nodig dan om een oordeel te kunnen geven ? ik heb dat zo gehoord wel kan ik me voorstellen dat wat langer wil luisteren om hem echt goed te leren kennen  :-)