The best cable.....................

Gestart door obiwan, februari 21, 2011, 17:08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op maart 02, 2011, 11:06:15
Ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand met positieve ervaringen bij mij langskomt met de van Damme kabel.
Ik snap er eerlijk gezegd geen jota meer van. Eerst zeg je dat je niks gaat zeggen, dan zeg je dat het allemaal flauwekul is en nu ben je benieuwd of er iemand met positieve ervaringen met de van Damme kabel bij je langskomt.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

211

#61
...
Zolang je maar geniet....

Whisper.nl

Ik deel bijna alles behalve mijn pincode.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op maart 02, 2011, 13:14:56
Ik deel bijna alles behalve mijn pincode.

Groet Whisper

Wel on topic blijven dit kan je in het Cafe doen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

#64
Citaat van: f.luisteraar op maart 02, 2011, 11:50:26
Ik snap er eerlijk gezegd geen jota meer van. Eerst zeg je dat je niks gaat zeggen, dan zeg je dat het allemaal flauwekul is en nu ben je benieuwd of er iemand met positieve ervaringen met de van Damme kabel bij je langskomt.
Zie reactie #22 van 27 februari j.l. ( heb ik ergens gezegd in dit topic dat het flauwekul is ?)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

#65
Citaat van: 211 op maart 02, 2011, 12:04:01
Zucht... misschien is het aardig eerst ervaring(en) te delen...??? en niet op voorhand af te kappen..???
Tot nu toe gaat het als normaal, er zijn niet veel ervaringen bijgekomen, ..zucht.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Hoi Rene,

Nee niet veel ervaringen erbij gekomen.
Zou kunnen kloppen het snoer is ook niet te koop in Nederland.
Kopen via E-bay bij een onbekende. ? Betalen middels Pay-Pal.?
Vinden een hoop mensen toch wel eng.
Deze verkoper laat op E-bay een 100% goed score zien.
Reageerd op mail in 30 minuten.
Dus dat zit wel goed.

Altijd op maandag vrij ? jij ook ?
Zal ik ff in de agenda kijken en thuisfront overleggen.
Neem ik beide snoeren mee.
W&M LS-01 (indien nog in bezit) en de Van Damme.
PM ff je adres door als je wilt.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op maart 02, 2011, 20:24:19
Hoi Rene,

Nee niet veel ervaringen erbij gekomen.
Zou kunnen kloppen het snoer is ook niet te koop in Nederland.
Kopen via E-bay bij een onbekende. ? Betalen middels Pay-Pal.?
Vinden een hoop mensen toch wel eng.
Deze verkoper laat op E-bay een 100% goed score zien.
Reageerd op mail in 30 minuten.
Dus dat zit wel goed.

Altijd op maandag vrij ? jij ook ?
Zal ik ff in de agenda kijken en thuisfront overleggen.
Neem ik beide snoeren mee.
W&M LS-01 (indien nog in bezit) en de Van Damme.
PM ff je adres door als je wilt.

Groet Whisper

als er iets zeker is het paypal wel ik doe het alleen daarmee zelfs vanuit NL

Sommer Cable is een hele grote in Duitsland maar hier ??

we blijven Hollanders als het niet goed getest word hier dan willen we het niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

obiwan

Hebben jullie het nou over de Van damme ls-kabel (de OFC uitvoering met blanke pvc omhulsel) of de van damme interlink?

cz79

Ik heb gsiteren de Van Damme interlink tussen mijn CD speler en versterker gehangen en vindt deze zeer prettig, behalve dat de kabel zeer soepel is (praktisch erg geschikt in mijn geval), 'kleurt' de kabel niet of nauwelijks dus ten opzichte van een VD Hul D102MK3 (welke ik niet prettig vindt) is dit zeker een verbetering.
Wanneer het momnet zich voordoet zal ik eens wat andere kabels gaan aansluiten en proberen (Monster, Cambridge Audio, Emotiva).

JohnWx

Citaat van: cz79 op maart 03, 2011, 07:19:21
Ik heb gsiteren de Van Damme interlink tussen mijn CD speler en versterker gehangen en vindt deze zeer prettig, behalve dat de kabel zeer soepel is (praktisch erg geschikt in mijn geval), 'kleurt' de kabel niet of nauwelijks dus ten opzichte van een VD Hul D102MK3 (welke ik niet prettig vindt) is dit zeker een verbetering.
Wanneer het momnet zich voordoet zal ik eens wat andere kabels gaan aansluiten en proberen (Monster, Cambridge Audio, Emotiva).

die denken na die studio mensen een kabel moet soepel zijn om er makkelijk mee te werken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

Citaat van: obiwan op maart 02, 2011, 23:37:31
Hebben jullie het nou over de Van damme ls-kabel (de OFC uitvoering met blanke pvc omhulsel) of de van damme interlink?

Ik heb het over de van Damme ls snoer type Shotgun. (koperkleur/groen) 4 mm .

In GB gekocht en direct aangesloten.

Nog bedankt voor de prima tip trouwens.
Zo'n open sound heb ik nog niet meegemaakt, zelfs niet met m'n zilversnoer.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

obiwan

#72
Graag gedaan! notworthy

Ik ben zelf nog steeds verbijsterd over het geluid. Onvoorstelbaar goed. En dat na zoveel dure kabels te luisteren gehad. Het is alsof met de Van Damme alles precies goed valt.

Ga nu ook de Van Damme interlink proberen. Niet met die dure WBT pluggen, maar deze:

http://cgi.ebay.com/Audiophile-Phono-Interconnect-Neutrik-ProFi-0-8M-/380176886230?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item58844ee9d6

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op maart 02, 2011, 16:55:39
Zie reactie #22 van 27 februari j.l. ( heb ik ergens gezegd in dit topic dat het flauwekul is ?)
Ik bedoel dat je overduidelijk laat blijken dat je niet gelooft in hoorbare verschillen tussen kabels. Dat is prima, maar breek dan niet in in een topic waar mensen ervaringen uitwisselen. Dat is weinig respectvol naar die mensen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Als dat zijn ervaring is mag hij dat toch ook laten blijken? T'is een Forum hoor. Dat is oa om te discusseren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES