Vannacht/vandaag uit de lucht geweest

Gestart door Maurice, februari 20, 2011, 20:26:29

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Vannacht/vanochtend is het forum uit de lucht geweest. Het bleek dat de virtualisatie software van de webhoster iets totaal onverwachts deed, wat de nodige reparatietijd heeft gevergd.

Vanavond heb ik een upgrade van het forum uitgevoerd, aangezien er een aantal security patches waren. Dit heeft er voor gezorgd dat we iets langer dan gepland uit de lucht waren.
Nu staat de taal nog in het Engels, maar zometeen zal deze overspringen naar het Nederlands.

Excuses voor het ongemak!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik vond zonet nog een rare fout, die naar voren kwam bij plaatsen van berichten. Hopelijk nu ook opgelost!
Rev. Maurice

Maurice

Ik vond zonet nog een rare fout, die naar voren kwam bij plaatsen van berichten. Hopelijk nu ook opgelost!
Rev. Maurice

lo

Succes met je controles en werkzaamheden

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

alles werkt volgens mijn weer naar behoren
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject