Mijn xbox 360 is aangesloten op de game ingang van mijn Marantz nr 1501. Ik speel daar dvd's mee af voor de kleine
. Alleen valt soms het geluid weg. De enige netste oplossing is de marantz een keer in de standby gooien en weer aan. (of switchen van ingang, maar dan gaat de xbox naar zijn home-screen.. dus einde dvd) Soms is het te reproduceren na een pauze knop gevolgd door play of als een dvd is afgelopen. Eerste hit in
www.google.nl doet vermoeden dat het vaker voorkomt.
Dit gebeurt ook met mijn AC RYAN PLAYON HD mini 2. Deze heb ik aangesloten op blu-ray. Ik keek een remuxed bluray met 6ch hd geluid. Zelfde klachten. Maar ook dezelfde reproductie. En het is niet steeds op hetzelfde stukje film ofzo. Echt random.
En dan heb ik nog 1 irritant dingetje. Als ik mijn Playon! HD mini 2 opstart heb ik nog beeld bij het "booten" van de Playon. Hij laat dan even het logo zien in 576P. Dan komt hij in het menu welke op 1080p @ 50 hz is ingesteld. Maar dat beeld laat mijn Marantz niet zien, het beeld blijft zwart! Alleen als ik even naar bijv. GAME switch en weer terug heb ik beeld. Als ik de Playon rechtstreeks op de tv aansluit wordt de resolutieverandering wel herkend.
Als iemand voor deze 2 dingen tips heeft heb ik hopelijk nog veel plezier van mijn Marantz. Heb hem net een maandje.