Gisteren bij william op bezoek geweest ,nadat we een bakkie hadden gedaan en bijna waren uitgehongert
kregen toch nog een koek ,beetje buurten en
richting de luisterruimte
Eerst de nieuwe aanwinsten bekeken mooi vorm gegeven zwarte zuilen , de eerste klanken waren vrij bekend aangezien ikzelf 2 maanden Sitara,s heb gehad ,de Tempo,s hebben duidelijk meer body en definitie in het laag maar overal hetzelfde kwa klank enzv
Wat vooral opviel is dat er veel meer een 3 D geluidsbeeld en diepte is als met de vorige speakers je zit vrij dicht erop en ruimte zelf is vrij smal zo heb ik het niet eerder gehoord bij william deze Audio Physic zijn echt veel beter als die Phonar , er is allerlei muziek gedraaid het klinkt echt fantastisch mede door de PM en SA11 , verder is het vooral ook persoonlijke smaak welke speaker je de voorkeur aan geeft daar hebben we het nog uitgbreid over gehad
de Tempo,s klinken heel uitgebalanceerd over het gehele tonenbereik daar is geen speld tussen te krijgen , persoonlijk vindt ik het hoog wel vrij aanwezig en hoog midden gebied wat slagkracht missen
Tussendoor ook nog met met de SR reciever en sub geluisterd daarna weer met de PM11/SA11 wat een groot verschil
in 3D Stereo beeld kracht breedte diepte hoogte , dat wisten in princiepe al maar toch wij luisteren niet me een Multimeter maar met onze oren wat een uiterst precies instrument is , misschien volgende keer een gordijntje ervoor hoor je het verschil niet meer
Nadat Leo naar huis moest vanwege familie verplichtingen , hebben william en ik nog een wijntje genomen en flink gas gegeven met de HT en stereo set
Het was allemaal goed verzorg met eten en drinken ,het was weer een dag genieten in die mooie HT ruimte