Vandaag afgereisd naar william na 2 keer verkeerd gereden omdat men navigatie de weg kwijt
was iets te laat en was men plek bij de oprit al ingenomen
Hartelijk werd de deur opegedaan mannen de hand geschud ,bakkie gedaan in de woonkamer en was het tijd om naar de HT/stereo ruimte te gaan mooie speakers om te zien en wat een grote beamer zeg
william haalde de frontjes eraf mooie units met 13 cm woofers en een softdome tweeter peerlees en scan speak units een kleine en grote basspoort en dubbele aansluitingen aan de achterzijde ,we werden gelijk voorzien van een biertje en leo een sap en wat versnaperingen ,cd in de SA15S1 luxman aanzetten en gaan zitten in de relaxte stoelen
klinkt zeer aangenaam en uitgewogen er zijn div cd,s doorheen gegaan Dali cd ( van alles wat erop ) ERA ,dire straits, Enigma, nikkie nog wat , Vaya con dios, en nog het e.e.a ,tussendoor kwam zijn vrouw nog langs en heeft ze een paar heerlijke worstenbroodjes voor ons gebakken
We vroegen ons ook af tijdens het wisselen van de Jumper achterop wat precies wordt gewijzigd naar 1 of + 2 DB leek mij de tweeter aangezien dat bij caraudio gebruikelijk is ,heb het even opgezocht en het klopt zie hier
KLIKKIE ow ja die van william zijn gemodificeerd ( verbeterd )
Betreft de weergave van de speakers die is echt heel goed ,meer dan genoeg bassfundament heel mooi openklank en detail diepte weergave van stemmen en instrumenten
echt een goede koop aan gedaan ,weet bijna wel zeker dat dit de betere keus is voor je ruimte die focus 220 II van dynaudio waar je eerst voor wilde gaan had het laag echt teveel geweest
Het laag is vrij aanwezig maar niet storend wat wel opviel als je achter de stoelen ging staan en met name precies tussen de speakers dat de gehele weergave beter is en het laag precies goed
Daarna HT Andre bocelli-live in Toscane,Adele-live at royal albert hall , pink floyd-Pulse hadden geen tijd meer voor ,hierna nog een stuk Avatar 3D heel mooi en fantastisch beeld wat ook opviel is het grote verschil in beeldkwaliteit een gewone dvd tenopzichte van Bleu ray , ook ht klinkt mooi uitgewogen al vondt ik de sub vorige keer dat ik bij je was beter klinken en minder lokaliseerbaar
Het was weer een gezzelige dag bedankt voor de hapjes en drank ,tot de volgende keer