Vandaag afgereisd naar William was lekker rustig op de weg en die 80 km zaten er zo op
Eenmaal aangekomen staat Leo ze,n wagen gewoon op de oprit
die is echt kind aan huis daar
Naar binnen werd hartelijk ontvangen door william even met hem en zijn vrouw en leo
kennis gemaakt onder het genot van een bakkie koffie ,daarna was het tijd om naar zijn aparte luisterruimte te gaan wat mooi zeg helemaal afgewerkt met de hand van zijn vrouw en voorzien van alle luxe en comfort
toch wel stiekum heel erg jaloers zeker omdat hij geen buren heeft en maar aan die volume knop kan draaien wanneer die wil en zo lang als die wil wel een wens van mij om in de toekomst dit ook te hebben en geen zeikende buurman als ik eens een gezzelige avond heb , na tijdje te hebben gepraat de muziek opgezet en viel het toch wel beperkte stereo beeld op ,na de speakers flink te hebben ingedraaid werd het al een stuk beter en omdat de ruimte niet zo breed is en speakers vrij dicht op de muur staan is het wel van belang om in het midden te zitten we hebben diverse cd,s gedraaid secret garden , emma shapplin , dali cd , Blof ,trijntje oosterhuis
Tijdens de cd,s door hebben we de interlinks uitgewisseld en versterker op zelfde niveau laten staan eerst die van william zelf Profi gold >vdh the waterfall>vdh the bay C5>vdh The name>vdh The waterfall
Leuke vondt ik ook wel dat william zo enthausiast was over de grote verschillen in de muzikale weergave , met The waterfall gingen de speakers echt zingen hoor
the bay c5 was wat helderder in het hoog maar niet zo mooi strak in het laag en instrumenten meer achterwege ,the name klink het niet slecht en is opzich een prima kabel maar echt bijzonder is het niet ,toen daarna the waterfall er weer tussen ja daar was het weer
toen haalde william zijn vrouw er ook even bij om van emma shapplin
te genieten ,verder is die Luxman echt een prachtige versterker
Hierna nog even HT we moesten eigenlijk al naar huis maar ja nog even smullen ,erg mooi zo,n sacd in 5.1
daarna nog een stukje Transformers
Bedankt voor de gastvrijheid en hapjes drankjes ,tot binnenkort bij mij thuis