UD5005 3d firmware is beschikbaar.

Gestart door sattie, januari 07, 2011, 20:35:10

Vorige topic - Volgende topic

sattie

De nieuwe 3D firmware is vanaf vandaag beschikbaar, de speler gewoon via ethernet aansluiten en updaten via het menu.
Zie handleiding. Volg goed de instructie op het scherm.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Taxus7

zit hier ook de you tube update bij?

AlchemistII

3D Update staat er al een week of zo op.
Zojuist de volgende update gehad.....
Geen idee wat er veranderd is, de Marantz menu's zijn nu veel sneller, maar extra functies oid zie ik niet.

Via "Home" kwam/kom ik in een menu:

Mediaplayer            Youtube
Setup                      Quit

Volgens manual met pijltjes naar functie, enter =activeren.
Kwam & kom alleen niet bij Youtube?
Zo te zien aan andere post was dit al bekend?

tjw

Ik zou graag mijn ud 5005 updaten. Maar ik krijg internet niet aan de praat. Hoe moet ik dit activeren? Ik heb een draadloze router. Verder heb ik Internetverbinding op inschakelen en DHCP op auto staan. Maar als ik de verbindingstest uitvoer krijg ik de melding 'mislukt'. Moet ik nog ergens anders iets instellen?
Ik heb ook al op mijn pc gekeken bij het netwerk, maar daar vind ik ook de Marantz niet. Wel mijn Sony Bravia TV.

jowa

De UD5005 werkt niet draadloos, er is nl geen draadloze adapter ingebouwd  :no:.
Advies is om tijdelijk een ethernet kabel te leggen tussen je router en de speler. Dat werkt prima  :yes:.

tjw

Kun je de update ook ergens downloaden en via een usb-stick op de Marantz installeren?

Stadium III

5.2.4

BitByter

Oké, ik hang een utp kabel aan de UD5005 en hij zegt dat er een update is. Dit doe ik uiteraard.
Maar is het ook mogelijk dat ik deze update/ upgrade zelf wil ophalen bij Marantz?
Geldt misschien ook voor de SR7005, maar die zit aan een utp.

Stadium III

Volgens mijn gaat het alleen via het netwerk
Zo los kan ik ze niet vinden iig

5.2.4

DoctorJacoby

Wanneer ik verbinding maak, blijft hij herhalen dat er geen netwerk is. Waarschijnlijk zal het aan de dhcp instellingen liggen?

Met m'n Panasonic blu-ray kan ik altijd probleemloos updaten (doet automatisch wanneer je de ethernetkabel aansluit)???

Leest de UD5005 ook vob files, of moet alles geconverteerd worden?

Normaal rip ik dvd images met dvdfab hd decrypter en laat ik deze via m'n mediaspeler afspelen.

Is dit ook mogelijk met de Marantz of toch alles converteren naar avi, h264,....

Ik heb verschillende programmatjes hiervoor. Is er eentje die er boven uitsteekt qua beeld/geluidskwaliteit? (accuratere rips?).

Stadium III

Kwa rips zou ik niet durven zeggen
Internet heb ik hier de UD zo via de kabel op de router aangesloten en de router zelf alles in laten stellen
Meteen probleemloos internet

5.2.4

DoctorJacoby

Bij andere electronica heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Speelt hij nou vob bestanden?

Externe hd moet dus geformatteerd zijn als Fat 16 of Fat 32?

pameijer

Ik had de 3D-update al, maar na net mijn UD5005 herstart te hebben kreeg ik de melding van een firmware-update. Er is er dus weer eentje! Geen idee wat deze meebrengt: Youtube werkt nog niet en via DLNA speelt hij nog steeds niets af hier.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Stadium III

Ook hier een update gehad wat er gebeurt is weet ik niet
Hij doet het iig ook niet bepaald onbelangrijk  :-D

5.2.4