interlink

Gestart door RP, december 31, 2010, 16:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RP

laatst deze aangeschaft;Werkelijk voor dat geld een aanrader! : 
Chord CrimsonPlus -new- 1.0m
CHORD COMPANY



van € 59,00
voor € 56,99
Meer informatie

marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Radiant

Ik heb hier een standaard kabel bij een apparaat gekregen. Als ik nu een interlink van bv. 80 euro koop, klinkt die dan (als het goed is) daadwerkelijk beter, of zit het meer tussen de oren van " die kabel is veel duurder, dus die moet ook beter klinken". ?!



JohnWx

Citaat van: Radiant op februari 08, 2011, 17:48:54
Ik heb hier een standaard kabel bij een apparaat gekregen. Als ik nu een interlink van bv. 80 euro koop, klinkt die dan (als het goed is) daadwerkelijk beter, of zit het meer tussen de oren van " die kabel is veel duurder, dus die moet ook beter klinken". ?!

Ik zelf denk oren maar dat is een keus die voor iedereen anders is

Er zijn mensen die grote verschillen horen tussen kabels

Ik ben van mening dat met een dropveter ook erg goed moet klnken het zal anders worden misschien maar beter ?

Worden van die eindeloze discussies vaak


Om dingen uit te sluiten zou ik wel voor een fatsoenlijke kabel gaan maar of dat er een is van 20 80 300 of 5000 euro ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

#3
Dropveters smaken goed, maar geleiden slecht. 

Maar serieus: een goede kant-en-klare interlink hoeft niet echt veel te kosten.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

het is idd niet per se nodig om dure interlinks te kopen moet ook in verhouding zijn tot de set die je hebt staan , ik heb VDH the name interlinks ,laatst een VDH the bay C5 ertussen gedaan die is duurder maar vondt het geen fijne kabel , het blijft in princiepe fine tuning maar er zit wel degelijk aardig verschil in  :yes:

Inakustik heeft ook goeie interlinks die niet zo duur zijn  byebye

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 08, 2011, 21:30:51

Inakustik heeft ook goeie interlinks die niet zo duur zijn  byebye

Schijnt dat die erg goed met Yamaha gaan :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81