welke keuze moet ik maken

Gestart door danny47, december 31, 2010, 14:38:40

Vorige topic - Volgende topic

danny47

Ik ben zeer tevreden over het geluid, of hij het haalt bij de 7004? als je alle reviews leest hierover zal bijna iedereen voor de 7004 kiezen denk ik. Ik heb zelf altijd een audiofiele versterker gehad en miste altijd iets in de toonregeling, nu kan ik het regelen zoals ik het wil en de toegevoegde waarde van een receiver was voor mij doorslaggevend, dus al met al zeer dik tevreden.

JohnWx

Citaat van: danny47 op maart 09, 2011, 15:24:40
Ik ben zeer tevreden over het geluid, of hij het haalt bij de 7004? als je alle reviews leest hierover zal bijna iedereen voor de 7004 kiezen denk ik. Ik heb zelf altijd een audiofiele versterker gehad en miste altijd iets in de toonregeling, nu kan ik het regelen zoals ik het wil en de toegevoegde waarde van een receiver was voor mij doorslaggevend, dus al met al zeer dik tevreden.

weet jij nu nog hoe de 7004 klonk ? ik denk het niet

veel plezier met de Marantz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

danny47

Uiteraard weet ik nog hoe de 7004 klonk, ik weet nog hoe een cyrus one van 20 jaar geleden klonk  :wink: