bleutooth module

Gestart door Taxus7, december 26, 2010, 15:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Taxus7

Ik heb de SR6005 en in tegenstelling tot de SR6004 zit hier niet standaard een bleutooth module bij. Deze is voor EUR 129,- los te koop. (RX101) Om te voorkomen dat dit een miskoop is, ben ik erg benieuwd naar ervaringen.

fred3543

leuke gadget - maar voegt met mijn opstelling niet veel mogenlijkheden toe.
ik stream audio/video via de Panasonic plasma - en gebruikte de rx101 alleen om
mp3 via de telefoon af te spelen......niet echt nuttig - wel grappig.
:mrgreen:  woon je in de buurt van utrecht?
sr 6004 - bd 5004 - humaxhd5050c - panasonic Tx P42v20e - MA Silver RX6 - Klipsch surround+sub

Taxus7

Hoe klinkt het wanneer je het via de telefoon doet, veel kwaliteitsverlies?
Ik woon niet echt in de buurt van Utrecht.

fred3543

tja, het klinkt zoals de earplugs van de telefoon.
Via de laptop klinkt het al beter - maar ja, ik stream liever via WLAN - van V20Plasma naar sr6004.
Het kwaliteitsverschil zal ik nog moeten testen - ik heb pas nieuwe speakers , en de rx101 ligt al een poosje in de la....
sr 6004 - bd 5004 - humaxhd5050c - panasonic Tx P42v20e - MA Silver RX6 - Klipsch surround+sub

Cadfael

Ik gebruik de module voornamelijk voor de IR-ontvanger zodat je niet altijd op de SR hoeft te mikken die vrij dicht bij de grond staat :)

en geluid afspelen via mobieltjes is wel leuk maar doe je in de praktijk niet vaak.
Kan me voorstellen dat als je een Ipod/Ipad of ander draagbaare muziekspeler hebt (als die ook bluetooth ondersteunen)  het wel handig is om even wat te laten horen. al is een kabeltje natuurlijk ook zo aangesloten.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Janver

Ik heb de mijne zojuist weer ingepakt omdat ik deze niet gebruik. De geluidskwaliteit is niet zo denderend en voor bluetooth streaming zal ik het niet(nooit meer) gaan gebruiken. Ik moet toegeven dat de extra IR ontvanger wel handig is omdat ik nu nog wel eens vergeet naar de Receiver te richten met de afstandsbediening.

Ik vind het de 129 Euro niet waard. Misschien als je de SR6005 via de Iphone mee kan bedienen, wordt het mogelijk wel interessant.
Hier kan uw reclame staan!

Xplod

... en ik heb er nu net géén en zou er wel ééntje kunnen gebruiken  :oops:

Mijn SR5004 en CD6003 staan in het meubel laag tegen de grond en wat verborgen achter een betrekkelijke grote salontafel wat nogal wat lastig wordt voor mijn Harmony One ....

... dus als er iemand zijn exemplaar kwijt wil voor een prijsje ....  :wink:
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

Gentleman

Met de RX-101 kan ik mijn versterker, die in een kast zit bedienen.
en ik kan met mijn iphone de cd speler - aangesloten op mijn versterker - dan ook bedienen.

zijn mijn conclusies juist?