Pls luidsprekers??

Gestart door gm, december 24, 2010, 19:51:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

gm

Wie is er bekend met Pls luidsprekers en hoe is de  kwaliteit van deze luidsprekers


Maurice

Pls zegt mij niets, ken wel DLS
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Met de kwaliteit zit het wel goed,zie onderstaande link mbt de gebruikte units  8-)
http://www.plsaudio.nl/index.php/Zelfbouw-en-units/Bekijk-alle-producten.html
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op december 25, 2010, 12:17:04
Met de kwaliteit zit het wel goed,zie onderstaande link mbt de gebruikte units  8-)
http://www.plsaudio.nl/index.php/Zelfbouw-en-units/Bekijk-alle-producten.html

Ze hebben mooie spullen en veel kennis
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

HiFi gek

#6

PLS audio is opgezet door Bert Postma , ik ken de man persoonlijk ook omdat hij de oprichter is geweest destijds van audio club Den Haag waar ik ook lid van ben geweest .

ik persoonlijk zou zijn boxen nooit kopen omdat ik weet hoe het top model destijds klonk , niet al te best namelijk , veel ongewenste kastkleuring en een boemerig/gonzend laag .

Wat niet automatisch wil zeggen dat de rest van zijn programma ook slecht zou zijn , het is maar een mening van mij .



Groeten  EDWIN  B


HiFi gek

#7
Citaat van: jwx op december 25, 2010, 12:34:05
Ze hebben mooie spullen en veel kennis


Bert Postma had 3 jaar geleden toen hij nog bij de Audio club Den Haag was aangesloten geen personeel in dienst .
Hij was een hobbyist die voor zijn plezier luidspreker boxen is gaan bouwen .
Het was een 1 mans bedrijfje dat hij thuis runde op zijn prive adres  , dus geen echte bedrijfs ruimte erbij .

Ik heb al 3 jaar geen kontakt meer met Bert omdat hij destijds uit de audio club is gestapt net als ikzelf vlak erna .




Groeten  EDWIN  B