DV8400 vs SA7001

Gestart door CY325i, december 21, 2010, 22:00:31

Vorige topic - Volgende topic

CY325i

Welke van de 2 genoemde apparaten heeft de beste CD performance? Alvast bedankt voor jullie adviezen!

lo

Kwa muziek perfomance zal dat zeker en vast de SA7001 zijn.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

De 7001KI.........met vlag en wimpel!!

Of je komt eens naar mijn SA8400vM luisteren.
(hij is te koop.... :wink:)
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

CY325i

Ik heb beide apparaten, maar wil er 1 verkopen. Heb beide te koop gezet en het ziet er naar uit dat de SA7001 als eerste verkocht gaat worden. De DV8400 blijft in dat geval.

lo

Als ik eerlijk ben snap ik je eerst gestelde vraag dus niet. Je hebt ze beiden dus dan kun je ze naast elkaar beoordelen. Daarnaast begrijp ik uit je laatste post dat je eigenlijk al een keuze had gemaakt?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

Citaat van: lo op december 22, 2010, 15:16:40
Als ik eerlijk ben snap ik je eerst gestelde vraag dus niet. Je hebt ze beiden dus dan kun je ze naast elkaar beoordelen. Daarnaast begrijp ik uit je laatste post dat je eigenlijk al een keuze had gemaakt?

groet,

lo

stupid

Ja idd...........beetje erg simpel!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

JohnWx

Citaat van: lo op december 21, 2010, 22:02:36
Kwa muziek perfomance zal dat zeker en vast de SA7001 zijn.

Want LO ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

De topic starter weet het :wink:

groet,

lo

Euh en ik ook.

JohnWx

Citaat van: lo op december 22, 2010, 22:55:35

groet,

lo

Euh en ik ook.

ik zou voor de andere gaan die was 2300 euro  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

oi
Citaat van: lo op december 22, 2010, 22:55:35

groet,

lo

Euh en ik ook.

Oi

WAT ? WAT? WATTE?  ......................ben niet nieuwsgierig frusty , maar ik wil het wel graag weten :yes:

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Welke speler het beste performed met CD.

groet,

lo

mars

stupid OOOOOOOOOOOOOOOOO......AHA :?

Kijk als er nou in plaats van DV84000 ...SA8400 stond dan was het de 8400 :yes:......nu dus niet :no:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

Citaat van: mars op december 22, 2010, 23:50:21
stupid OOOOOOOOOOOOOOOOO......AHA :?

Kijk als er nou in plaats van DV84000 ...SA8400 stond dan was het de 8400 :yes:......nu dus niet :no:

ach nuances  :schater:

mars

nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon