DE TWEEDE RONDE Wie is de volgende ?

Gestart door Vlearmoes, december 20, 2010, 12:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

thepioneer

Ik heb Willy theVille ook besteld. Die live uit Berlin. Hoor ik net dat Wim die ook heeft besteld !!!!!!  Origineel dus he, gewoon een echte cd, wie had dat nu gedacht he hahaha  clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Whisper.nl

Citaat van: thepioneer op juni 11, 2011, 10:07:32
Ik heb niet de gold versie gekocht. Kon die zo snel ook niet vinden.

Ik heb een besteld in the states bij de Janis Ian store. Ik dacht al heb ik weer, wil ik een cd bestellen zit ik weer in amerika te klooien. Kon toen gek genoeg Nils Lofgren ook niet vinden en die kwam dus ook uit Amerika. Ik heb $30,42 betaald incl verzenden.

De standaard versie is zeker niet slecht.
De gold version vind ik net even weer een slag beter.

Harry heeft ook een aantal keren afwisselend geluisterd en we kwamen beide tot de conclusie dat de gold one een streep voor heeft.

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Citaat van: thepioneer op juni 11, 2011, 10:07:32
Ik heb niet de gold versie gekocht. Kon die zo snel ook niet vinden.

Ik heb een besteld in the states bij de Janis Ian store. Ik dacht al heb ik weer, wil ik een cd bestellen zit ik weer in amerika te klooien. Kon toen gek genoeg Nils Lofgren ook niet vinden en die kwam dus ook uit Amerika.

Ik heb $30,42 betaald incl verzenden.

Wat vond Karel van onze bevindingen ?

Ik zag de Nils Lofgren CD gewoon bij Vanderveen in Assen staan vrijdag. €16,95...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

thepioneer

Lekker is dat weer, stond Janis Ian er ook? haha want die heb ik al binnen uit amerika. Ook heb ik willy de Ville al een paar dagen binnen. Heb jij hem al Wim ?
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Vlearmoes

De volgende moet toch Vlearmoes worden in de Achterhoek  :roll:

Nu de set "AF" is na het inregelen van de MultEQ Pro wil ik toch iedereen uitnodigen om te komen luisteren in
mijn nieuwe appartementje    HB

Ik weet dat de vakantie tijd er aankomt/is    dus misschien als after de zomer 2de ronde   :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Citaat van: WimPeu op juli 21, 2011, 23:00:36
Ik meld me bij deze aan.

Dank je Wim  ondanks dat ik er afgelopen weekend niet was dat jij je als eerste aanmeld  notworthy
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

Lijkt me geweldig bij jou inmiddels Theo...Je hebt een boel mooie nieuwe spullen. De Integra en Marantz BD-8002... :mrgreen:

Gooi maar een paar data op wie weet lukt het in de vakantie periode nog wel. Krijg het dan wel druk notworthy. Ga in mijn vakantie nog naar Arjan, Rob en Ronald.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

#203
Citaat van: Vlearmoes op juli 21, 2011, 22:37:15
De volgende moet toch Vlearmoes worden in de Achterhoek  :roll:

Nu de set "AF" is na het inregelen van de MultEQ Pro wil ik toch iedereen uitnodigen om te komen luisteren in
mijn nieuwe appartementje    HB

Ik weet dat de vakantie tijd er aankomt/is    dus misschien als after de zomer 2de ronde   :yes:

Nog een aanmelding van deze kant, ben zeer benieuwd!

Misschien kom ik volgende week al wel even een voorproefje nemen  :wink:

lo

Citaat van: WimPeu op juli 22, 2011, 09:18:55
Lijkt me geweldig bij jou inmiddels Theo...Je hebt een boel mooie nieuwe spullen. De Integra en Marantz BD-8002... :mrgreen:

Gooi maar een paar data op wie weet lukt het in de vakantie periode nog wel. Krijg het dan wel druk notworthy. Ga in mijn vakantie nog naar Arjan, Rob en Ronald.

Hey, als je bij Rob bent zit je niet zover van mij vandaan. Als je zin hebt ben je welkome voor een bakkie koffie of iets anders natuurlijk. :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Count me in  hello.


Sander.
Citaat van: Vlearmoes op juli 21, 2011, 22:37:15
De volgende moet toch Vlearmoes worden in de Achterhoek  :roll:

Nu de set "AF" is na het inregelen van de MultEQ Pro wil ik toch iedereen uitnodigen om te komen luisteren in
mijn nieuwe appartementje    HB

Ik weet dat de vakantie tijd er aankomt/is    dus misschien als after de zomer 2de ronde   :yes:

xander32

Citaat van: xander32 op juli 22, 2011, 21:21:10
Count me in  hello.


Sander.
Citaat van: Vlearmoes op juli 21, 2011, 22:37:15
De volgende moet toch Vlearmoes worden in de Achterhoek  :roll:

Nu de set "AF" is na het inregelen van de MultEQ Pro wil ik toch iedereen uitnodigen om te komen luisteren in
mijn nieuwe appartementje    HB

Ik weet dat de vakantie tijd er aankomt/is    dus misschien als after de zomer 2de ronde   :yes:
Zijn hier al acties in ondernomen ¿


Sander.

drees62

Theoooooooooooooooo,

Ga je nog een M&G inplannen?



Citaat van: xander32 op september 25, 2011, 19:12:33
Citaat van: xander32 op juli 22, 2011, 21:21:10
Count me in  hello.


Sander.
Citaat van: Vlearmoes op juli 21, 2011, 22:37:15
De volgende moet toch Vlearmoes worden in de Achterhoek  :roll:

Nu de set "AF" is na het inregelen van de MultEQ Pro wil ik toch iedereen uitnodigen om te komen luisteren in
mijn nieuwe appartementje    HB

Ik weet dat de vakantie tijd er aankomt/is    dus misschien als after de zomer 2de ronde   :yes:
Zijn hier al acties in ondernomen ¿


Sander.

Vlearmoes

Joooooooohoooo   :-D

Het loopt even niet zo lekker hier....maar ben alweer aan de beterende hand
en hoop dan ook spoedig weer een zaterdag beschikbaar te zijn  :yes:

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op oktober 01, 2011, 10:45:04
Joooooooohoooo   :-D

Het loopt even niet zo lekker hier....maar ben alweer aan de beterende hand
en hoop dan ook spoedig weer een zaterdag beschikbaar te zijn  :yes:
Hey Theo, ik had al zo`n vermoeden want het is normaliter niets voor jou om niet te reageren ...
Dat het maar snel weer goed met jou mag gaan! Als ik daarin wat kan betekenen; tell me.


Sander.