Lieve mensen, er kleeft nog een verhaal aan deze nieuwe spinner is, en dat is dat de komst daarvan mij niet echt blij maakt, want ik ben weer eens (reeds bijna vier weken) (ernstig) depressief, met dito veel stress als gevolg. Ben vandaag bij een huisarts geweest, en die diagnosticeerde bij mij, als tot nu toe eerste en enige: ernstige stress ten gevolge van een ernstige mate van eenzaamheid. Zij gaf mij Primperan, een paardenmiddel dat vooral gebruikt wordt bij misselijkheid ten gevolge van een chemokuur, als remedie tegen de misselijkheid mee. De huisarts adviseerde mij een psycholoog te consulteren, zodat eens "mijn ei kwijt kan". Zucht...

Ik wordt er alleen maar moedelozer van, want vijf jaar "Cor's waan van de dag etc.." heeft mij immers ook niet verder gebracht dan vele boze reacties en de uiteindelijke verwijdering van het complete topic van dit mooie forum. Voor de rest wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken. De nieuwe spinner komt gewoon, al heb al sinds een week niet meer naar muziek geluisterd. Het kan verkeren.
Wanneer iemand mij verder wil volgen: Facebook: Cor de Rooij, Leiden.