WEG, ALLES WEG!!!

MAAR EIND GOED, AL GOED!!!

Sinds vanmorgen 11:00 uur ben ik wat betreft Marantz behoorlijk gedecimeerd: PM7200 - foetsjie, CD6005 - foetsjie, en ST5001 - foetsjie, alles weg naar Rotjeknor! Niet dat ik bestolen ben, maar toch. Natuurlijk stond er een passende vergoeding tegen over, maar toch. Ze hebben jaren van luisterplezier geschonken, en is het bovenop mijn TV-kastje één kale en lege bende. Doch daar staat tegenover dat ze goed nieuwe thuis krijgen, bij de vriendin van Paul. Die zal er dan toch erg blij mee zijn.

En hiermee kwam er dus een einde aan een audio-tijdperk. Van passend afscheid door middel van het draaien van Mahler's Negende symfonie is het volledigheidshalve niet helemaal gekomen; Paul wilde zo snel mogelijk naar zijn vriendin, om haar al dat moois te laten zien èn natuurlijk horen.

Maar wat geeft het, op mijn begrip kan hij wat dat betreft rekenen, ik ben niet zo moeilijk.
De SA8003 staat nu letterlijk eenzaam en alleen op versterking door de PM8005 te wachten, en krijgt vanaf a.s. dinsdagavond ook nog gezelschap van de TU1500AE, en dan is het team voorlopig weer compleet. En vanaf maart volgend jaar wordt de SA8003 vergezeld door een nieuwe CD6006. En dan kan het volgende hoofdstuk van mijn audioverhaal voorgoed beginnen.