Citaat van: Cornelis1921 op augustus 26, 2014, 08:30:13
@Floris, Heb jij misschien die kennis van het witgoed? Het zijn volgens case manager Mark, na inspectie door hem, inderdaad (hoogstwaarschijnlijk) de schokbrekers, die gelukkig nog leverbaar zijn.
Sjezus cor, nou, wat volgt?
kranen, wasmachines, whats next?, je hifi set die ik onder handen kan gaan nemen??
dat is behoorlijk ingrijpend cor, want de halve machine moet daarvoor gesloopt worden volgens mij.
daarnaast, informeer eens voor de grap wat die schokbrekers-s- kosten, het zal me niets verbazen als ze daar de hoofdprijs voor vragen.
googel even op wasmachineonderdelen oid, en anders via de importeur van het betreffende merk.
als dat niets opleverd, doet mij even het merk/model/en het liefst het serienummer van de machine, dan kan ik bij een zaak te zoetermeer informeren wat de opties zijn.
maar hou er voorzichtig rekening mee cor dat het -ook vanuit economisch opzicht- einde overning zou kunnen betekenen.
daarnaast: is rien zeker van z'n zaak?, lees is dat het kapotte onderdeel?
maar eigenlijk cor heb ik een veel beter oplossing:
gewoon die machine laten voor wat het is, en bij iedere wasbeurt tijdens het centrifugeren jij erop gaan zitten.
ik zie primair 3 voordelen:
a: je hebt minder pillen nodig, opdat wij minder medicatiekosten aan jou kwijt zijn.
b: jij bespaart je een reperatie uit.
c: door het gehossel wat je te verduren krijgt, moet je daarvan bijkomen, waardoor jij ons weer minder lastig zal vallen met al die oeverloze prietpraat van je.
nou cor, zeg eerlijk, perfect toch??