Gisteren een heerlijke dag bij Cor gehad, om een uur of half twaalf was de club weer compleet (Ik, JRM en Whisper) bij Cor aanwezig voor een M&G. Het eerste dat opviel zodra je de woonkamer binnenkomt was de enorme verzameling CD's in rekken tegen de muur aan, het tweede wat daarna gelijk opviel was het geluid van de Harbeth's.
Ik had tot gisteren nog nooit een Harbeth gehoord of gezien maar na de ervaring bij Cor sta ik er nog steeds van versteld dat er zo'n groots geluid uit zo'n kleine (formaat) luidspreker komt....
Na eerst een kop koffie en Tompouce te hebben gekregen en een nader kennis met Cor te hebben gemaakt (we hadden hem nog geen van allen eerder ontmoet), hebben we wat mzuiek de revue laten passeren en nogmaals wat een heerlijk geluid komt er uit die Harbeth's, detail, breedte, diepte ...het is allemaal meer dan aanwezig, Je hebt een gouden combi staan met de PM7200, SA8003 en de Harbeth's, Cor
Klokslag half twee
zijn we in mijn auot gestapt en richting het centrum van Leiden gegaan om lekker even te gaan snuffelen voor wat CD's (o.a. Plato) en om op de markt even een vislunch te gaan halen, erg leuk want normaal is een M&G toch vaak wat statisch, maar daar was hier geen sprake van omdat we eigenlijk een groot gedeelte van de middag lekker door de stad en de markt hebben gewandeld en een lekkere lunch in de vorm van gebakken kibbeling en een broodje haring hebben genoten.
Bij terugkomst nog meer (zojuist aangeschafte) muziek geluisterd en opnieuwe versteld gestaan van het volwassen geluid wat Cor's set voortbrengt. We zijn allemaak leuk geslaagd voor wat betreft de aankopen;
cz79: 2 CD's (................)
JRM: 4 CD's
(mooie score)
Whisper: 1 CD (lekker bescheiden)
Cor: 4 CD's (onder gemiddelde
)
Uiteindelijk hebben we genoten van een heerlijke pastamaaltijd, bereid door Cor, en lekker nagetafeld en nog wat gekletst (ik was er bij dus echt stil is het niet veel geweest
).
Het was een heerlijke dag, die anders was als de standaard M&G, lekker gegeten en genoten van een mooie set en dito muziek.
Cor bedankt voor je gastvrijheid en je rol als gastheer/kok heb je wat mij betreft uitstekend vervuld, mijn complimenten!!!
En allen (JRM, Whisper en Cor) bedankt voor de leuke dag, ik heb erg genoten