Beste medemarantz-o-fielen, hier een korte introductie van mijzelf. Onlangs heb voor de derde achtereen volgende keer gekozen voor een marantz-spinner. Na een cd6000 ose le en een sa8400 en nu een sa8003. Mijn set wordt gecompleteerd door een pm7200, een st4000 en 2× Harbeth P3 LS3/5a luidsprekers op Epos stands. Verder Bandridge Profigold interlinks, 2x2,5m 2,5mm2 merkloos luidsprekerkabels (OFC) en een Bandridge (A/V) stekkerblock. Hoofdkleur: zwart. Video: Sony 4:3 55cm CRT + Sony dvd-speler. Wii-console + div. games + internetaansl. Kocht in 1977, na een Philips stereoset, mijn eerste marantz, een pm1030 met g4 luidsprekers. Een Thorens 166 vormde toen de bron, Toen; voornamelijk westcoast. hard- en progrock. Nu; veel klassiek (±80%) en jazz en varia: 99,999% originele cd's - ± 2300 ex. O ja, luister ook veel via een, Sennheiser hd600, hoofdtelefoon. De Sony mdr 3000sa is uit elkaar gevallen, ondanks twee dure reparaties. OK, dit was het dan voor nu. De groetjes, Cor.
Edit: Update per 23/08/2013.
De Thorens TT was een mkII met Ortofon (type?) element. Toegevoegd aan het hardware-arsenaal is o.a. een Marantz ST5001 (DAB) tuner (overgenomen van een upgradend forumgenoot). (DAB wordt overigens niet gebruikt - luister naar FM via de kabel.) De Sennheiser HD600 hoofdtelefoon gaat vandaag voor de derde en waarschijnlijke definitieve maal in de motteballen, en wordt afgelost door een Beyerdynamic DT880 Premium 880 250 Ohm. Eveneens aangeschaft is een Marley houten hoofdtelefoonhouder. Tevens kan ik nu beschikken over een Cordial 3m lange microfoon/hoofdtelefoonverlengsnoer voorzien van REAN (by Neutrik) vergulde connectoren.
Edit: Update: M.i.v. 27/11/2014 heeft een CD6005 de plaats van de SA8003 ingenomen, en dat ten volle tevredenheid.