Citaat van: jrm op januari 27, 2021, 19:17:58
Aha, super.
De usb stick met muziek (Reggae!) laat zijn pioneer niet zien wie of wat, maar speelt wel lekker!
Ik ga de stick gebruiken als een juke box voor mijn permanente muziek collectie die door John laat rippen vanuit mijn volledige collectie, zodat ik kan kiezen uit mijn juke box voor mijn permanente collectie. John bestelt vannacht de 64 gigabit USB stick, en volgens hem is 64 gieg ruim voldoende. Ik ben best wel blij met het ontsluiten van deze mogelijkheid voor de CD-6006, en natuurlijk de SA-8003.
De SA-8003 wordt op termijn, vanuit een erfenis van mijn recent overleden moeder, vervangen door een CD-6007 met dubbele filtering. Er komt ook een nieuwe Samsung 4K 55" televisie, die mijn 2K 46" exemplaar uit juli 2012 gaat opvolgen, dat samen met een SONY UHD-speler. De leverancier wordt dan de BBC; John gaat met mijn bankpas daarvoor naar de winkel in Hazerswoude, omdat ik dan nog nog steeds immobiel zal zijn. Marcel, de andere vriend van John. komt helpen de nieuwe televisie op te hangen en de nieuwe apparaten te plaatsen.