marantz dv3100

Gestart door Wybke, december 13, 2010, 21:28:19

Vorige topic - Volgende topic

Wybke

Beste lezers,

wat is een schappelijke prijs voor een dv3100?

Groeten Wiebe

mars

oi Wybke,

Ik zou het met de beste wil van de wereld niet weten nopompom

Wat ik in zo'n geval doe is dit; ik ga namelijk , meer globaal kijken of dit model ''secondhand'' wordt aangeboden, en wat de gemiddelde biedingen zijn.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

tientje of 3 4 moet wel lukken

ze staan meestal op MP voor 30/40/50 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Wybke

ik kan hem overnemen voor 25 euro. Dus ik neem aan dat dit schappelijk is.

Weet iemand wat de kwaliteit van deze dvd speler is? Is het de moeite waard?

en in hoeverre is deze ook te gebruiken als cd-speler?

Groet

mars

Citaat van: jwx op december 13, 2010, 21:40:40
tientje of 3 4 moet wel lukken

ze staan meestal op MP voor 30/40/50 euro

oi John,

EUHHHHHHHHHH.........tientje of 34?? clown1

Veel flauwer weet ik ze niet hoor :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

Citaat van: mars op december 13, 2010, 21:43:30

oi John,

EUHHHHHHHHHH.........tientje of 34?? clown1

Veel flauwer weet ik ze niet hoor :wink:

jawel hoor heb me vergist

4 3 tientjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

Citaat van: jwx op december 13, 2010, 21:59:47
jawel hoor heb me vergist

4 3 tientjes

hahahaha :lol:......................OOOOOOOOOOOO en ik ben al zo moe nopompom frusty
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Dennis E36

Het spijt me zeer hoor, maar we praten hier over een DVD speler waar €25,- voor gevraagd wordt. Of het dan de moeite waard is zou ik niet weten. Ik denk dat je voor dit bedrag geen miskoop kan doen.
Normaal gesproken wordt er voor het merklogo Marantz al meer dan €25 neergelegd :-D.

Wat de kwaliteit betreft...zou het niet weten....als hij het doet zou ik al tevreden zijn voor die prijs :yes:
Hij zal zeker als cd-speler te gebruiken zijn, het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Wybke

Wat is precies het verschil tussen een cd en dvd speler? ze spelen allebei cd af dat is duidelijk. maar is het zo dat een cd speler speciaal voor het afspelen van cd's gemaakt is en een dvd puur alleen voor dvd's?

Ik heb me ooit laten vertellen dat je een dvd speler digitaal aan moet sluiten maar als je deze analoog aansluit dat hij net zo goed als cd speler kan fungeren.

Nu is de vraag... IS DAT OOK ZO  :?

want anders heb ik voor 25 euro een cd en dvd speler.

Groeten

JohnWx

Citaat van: Wybke op december 13, 2010, 22:37:02
Wat is precies het verschil tussen een cd en dvd speler? ze spelen allebei cd af dat is duidelijk. maar is het zo dat een cd speler speciaal voor het afspelen van cd's gemaakt is en een dvd puur alleen voor dvd's?

Ik heb me ooit laten vertellen dat je een dvd speler digitaal aan moet sluiten maar als je deze analoog aansluit dat hij net zo goed als cd speler kan fungeren.

Nu is de vraag... IS DAT OOK ZO  :?

want anders heb ik voor 25 euro een cd en dvd speler.

Groeten

Een CD is geen DVD speler en andersom
Bij een DVD speler is alles gericht op beeld en geluid is bijzaak
Als je een DVD speler digitaal aansluit zal je niet veel winst behalen denk ik.
Belangrijkste is wat jij mooi vind
Er zijn wel DVD spelers die goed klinken maar dat zijn vaak de wat oudere spelers van bv: Onkyo Yamaha Pioneer
Een CD speler is ook heel anders gemaakt dan een DVD speler zie foto's

CD

DVD

Mexicaanse Hond

mars

stupid OI @ JWX,

Zo is het :yes: helder en clear uitgelegd notworthy.

Er zijn idd nog wat oudere dvd/cd spelers die ''redelijk'' presteren.

OHOF.......Er worden ook nieuwe gemaakt , maar dan kom je meestal bij het echt dure werk uit , wil je een spelert die allebei goed doet ( zoals Classe , meridian, Lexington enz enz :kwijl:)
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

JohnWx

Citaat van: mars op december 14, 2010, 00:01:09
stupid OI @ JWX,

Zo is het :yes: helder en clear uitgelegd notworthy.

Er zijn idd nog wat oudere dvd/cd spelers die ''redelijk'' presteren.

OHOF.......Er worden ook nieuwe gemaakt , maar dan kom je meestal bij het echt dure werk uit , wil je een spelert die allebei goed doet ( zoals Classe , meridian, Lexington enz enz :kwijl:)

ja dat snap ik

maar voor tussen de 25 en 75 euro koop je bv:

Yamaha DVD-S796
PIONEER DV-717 / 737
Onkyo 757
PHILIPS 763sa
DENON 2200
Harman Kardon DVD 25 /30

en daar kunnen sommige nieuwe spelers in de lagere prijsklasse een hele dikke maar dan ook een hele dikke punt aanzuigen

zo

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op december 14, 2010, 09:08:18
en daar kunnen sommige nieuwe spelers in de lagere prijsklasse een hele dikke maar dan ook een hele dikke punt aanzuigen
Dat is dan weer een functie die die oude spelers niet hebben.  clown1

mars

Citaat van: jwx op december 14, 2010, 09:08:18
ja dat snap ik

maar voor tussen de 25 en 75 euro koop je bv:

Yamaha DVD-S796
PIONEER DV-717 / 737
Onkyo 757
PHILIPS 763sa
DENON 2200
Harman Kardon DVD 25 /30

oi

Oke thanks , dat wist ik niet.

Ik zal eens opletten of een van deze modellen bij in de buurt wordt aangeboden, kan je je nooit een buil aanvallen.
En dat vind ik leuk.

zo
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon