Marantz DV4200 fout gevoeligheid

Gestart door andreasbuykx, december 08, 2010, 19:44:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

andreasbuykx

Hallo allen,

Ik heb een Marantz DV4200 die ik sinds de aanschaf van een DVD recorder alleen voor CDs gebruik. Het afspelen van CDs gaat echter moeizaam: veel CDs die door andere spelers moeiteloos worden afgespeeld worden door mijn Marantz verworpen. Hoe komt dit, en wat kan ik eraan doen? Ik heb al een schoonmaak-CD gebruikt maar dat hielp niets. Overigens staat de DV4200 in hetzelfde kastje als mijn versterker. Kan het zijn dat de warmteontwikkeling van de versterker een negatieve invloed heeft?

Alvast bedankt!

Andreas

JohnWx

Vaak het probleem met deze spelers
Had zelf de 4200 OSE wat een drama ding traag
Je kan beter een leuke 2de handse cd speler kopen voor een paar tientjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Het kan zijn dat je laser unit niet meer optimaal is.
Zelf heb ik nog een dv4000 OSE staan, die was zelfs kritisch met gebrande dvd´s, leuk als iemand langs kwam met de trouw video.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Perfect_audio

Citaat van: Maurice op december 08, 2010, 22:44:35
.......
Zelf heb ik nog een dv4000 OSE staan, die was zelfs kritisch met gebrande dvd´s, leuk als iemand langs kwam met de trouw video.

Haha, dat is een goeie. Die moet ik onthouden voor als er weer iemand met een zelfgemaakte dvd komt met iets wat me niet interesseert. Scheelt een hoop narigheid.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Mexicaanse Hond

Wat jwx zegt. Gewoon een tweedehands Marantz CD-speler kopen op Marktplaats. Kijk eens naar een CD 52 of 72 (MKII SE versies). Degelijk loopwerk, reageert snel en klinkt prima.