Marantz pm15s1 gekocht.

Gestart door Mike, december 08, 2010, 00:55:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

#15
Beetje Twaron in de MC-3's en het klinkt met de CAP-100 weer beter dan met de 101.  :wink:

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 18:41:20
Beetje Twaron in de MC-3's en het klinkt met de CAP-100 weer beter dan met de 101.  :wink:

Waaaaaaahahaha, hahaha :-D .................ja maak me ff gek HLP..( ken nie , ben ik al :-o)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Wat je al ben ken je niet worden. (Kon van Cruijff zijn)

Maurice

Ik denk ook aan de Classé, maar ik vind de combinatie Monitor Audio en Linn ook erg mooi  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op december 08, 2010, 19:40:40
Ik denk ook aan de Classé, maar ik vind de combinatie Monitor Audio en Linn ook erg mooi  :yes:

Oi Maurice,

Klopt zo'n combi heb ik wel eens hier in de buurt bij ''Rik Stoet High end Audio'' gehoord HB.


Maaaaaaaaaar zolang je de brons serie van ''Monitor audio'' maar links laat liggen puke
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Citaat van: mars op december 08, 2010, 19:45:37
Maaaaaaaaaar zolang je de brons serie van ''Monitor audio'' maar links laat liggen puke
Daar denkt Mike wat anders over, vermoed ik...

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 19:54:15
Daar denkt Mike wat anders over, vermoed ik...

oei doe ik weer wat stoms frusty frusty ???

hahaha Ik bedoel neeeeeeeeeee je moet juist de Brons serie hebben :yes: :schater:.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: mars op december 08, 2010, 19:45:37
Oi Maurice,

Klopt zo'n combi heb ik wel eens hier in de buurt bij ''Rik Stoet High end Audio'' gehoord HB.


Maaaaaaaaaar zolang je de brons serie van ''Monitor audio'' maar links laat liggen puke

Alles heeft zijn prijs Maurice dat jij dit zegt oooooohhhhhh je bedoelt natuurlijk voor jouw oren  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Nog een die niet zit op te letten. Wel bij de les blijven, John!  :-P :wink:

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 20:05:17
Nog een die niet zit op te letten. Wel bij de les blijven, John!  :-P :wink:

klopt heb Ik nooit gezegd waaahahaha
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mike

Alles heeft idd zijn prijs.
Muziek staat op nummer 5 van mijn hobbylijstje dus vandaar het magere budget :wink:
Zaterdag gaat het vast allemaal goed komen, veel luidsprekers zijn in de aanbieding.
Marantz PM-15s1, Marantz SA-15s1

mars

Citaat van: Mike op december 08, 2010, 20:31:46
Alles heeft idd zijn prijs.
Muziek staat op nummer 5 van mijn hobbylijstje dus vandaar het magere budget :wink:
Zaterdag gaat het vast allemaal goed komen, veel luidsprekers zijn in de aanbieding.

oi,


nee joh, Mike je hebt ook gelijk!! :yes:

Ik zeg ook als die of die audio set jou tevreden maakt, dan is dat de beste set van de wereld voor jou HB.


.......By the way , ik zit ook niet zo heeeel erg ruim hoor wat ''pl''euro's betreft nopompom.

En als mensen horen ,wat IK nou daadwerkelijk echt nou voor mijn set heb betaald ( die als je hem nieuw zou kopen al snel ( incluis draadjes) zo'n 11.000 euro zou doen :wink:, moeten de meeste toch wel glimlachen :yes: :-D ( vooral degene die wel eens bij mij thuis zijn geweest om te luisteren notworthy)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Maurice op december 08, 2010, 19:40:40
Ik denk ook aan de Classé, maar ik vind de combinatie Monitor Audio en Linn ook erg mooi  :yes:


oi,

En toch ik je graag, mijn setje even willen laten horen , voordat je gaat beslissen!!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mike

De Marantz pearl lite vind ik het mooist klinken van de eerder genoemde versterkers met verschillende speakers. Morgen de pearl lite vergelijken met de PM15S1 (plankmodel) en dan maar de knoop doorhakken.
Marantz PM-15s1, Marantz SA-15s1

JohnWx

Veel plezier alvast met je PM15
Als ze evenveel kosten zou ik daar voor gaan hij is normaal 400 eurootjes duurder
Als de SACD speler er ook bij gaat komen zou ik weer voor de set van Kennie gaan


oftewel kansloos mijn bijdrage


http://www.hifi.nl/recensies/2294/Marantz-PM-15S1-en-SA-15S1.html


http://www.hifi.nl/recensies/4278/Marantz-KI-Pearl-Lite.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject