Marantz pm15s1 gekocht.

Gestart door Mike, december 08, 2010, 00:55:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mike

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker voor mijn Monitor-Audio Bronze-6 vloerstaand speakers.
Het begon allemaal met de Marantz PM 7004, later werd de aandacht meer gevestigd op de KI pearl lite maar ook de andere merken. Zoals Advance Acoustic MAP 308 of Denon PMA 1510.

Zaterdag ga ik luisteren, iemand nog tips?

Groet Mike

Marantz PM-15s1, Marantz SA-15s1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thepioneer

Wil je geïntergeerd of losse voor en eindversterker? Ik zou voor losse onderdelen gaan.Zo kun je ook makkelijker upgraden.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Mexicaanse Hond

Het ligt er een beetje aan wat je wilt bereiken met een andere versterker. Op welke punten wil je verbetering?

Eip

Welke versterker heb je nu.

GR  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Perfect_audio

Citaat van: Mike op december 08, 2010, 00:55:21
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker voor mijn Monitor-Audio Bronze-6 vloerstaand speakers.
......
iemand nog tips?

Groet Mike

Kijk eens op http://link.marktplaats.nl/343424915

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Mexicaanse Hond

Want wij van WC-eend adviseren WC-eend.  :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Perfect_audio

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 10:29:26
Want wij van WC-eend adviseren WC-eend.  :-D

Haha, je valt in herhaling, dat heb je al eerder gezegd.
Niks mis met WC-eend, wordt al door andere merken gekopieerd.

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Mexicaanse Hond

WC-eend komt altijd het beste uit de test bij de Consumentenbond.  :wink:

Mike

Heb nu een Sony HT reciever, de HQ lijn.
Deze krijgt mankementen en is inmiddels ook al weer 11 jaar oud.
Ga terug naar losse compenenten en stereo, zaterdag maar eens wat CD's mee en rustig luisteren.
Marantz PM-15s1, Marantz SA-15s1

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,



Na heel veel omzwervingen in het versterker gebeuren ( zie oa mijn audio handtekening)ben Ik voor mezelf er wel voorlopig uit dat je een heleboel pleuro'tjes meer moet neer leggen , wil ik mijn oude ( en nu weer hernieuwde) liefde verbeteren :yes:

Dus ik zou zeggen;...........................probeer eens een classe'tje op de kop te tikken.

En dan wel ; ''Classe cap-101''of ''Classe cap-80''  hoewel de ''cap-151'' ook erg mooi is , is de tweedehands goingprijs een behoorlijk stuk hoger, dan die van de twee eerder genoemde modellen, en vind ik hem in het midden bereik niet zo top als zijn ''kleinere'' broer de ''cap-101''
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Bij de weg, ben je je CAP-100 al kwijt?

mars

#14
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 17:26:33
Bij de weg, ben je je CAP-100 al kwijt?

Oi,

Nope , die heb ik nog , maar staat nu even bij mijn broertje in Amsterdam, ik wacht even af wat hij wil, of doet.

Maar mijn keus is helder; namelijk ik verkies toch de cap-101 boven de cap-100 , ( hoewel de laatste eigenlijk wat bouw betreft gewoon een oudere cap-151 is)

Maar hij gaat wel de verkoop in. dus.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun