Het gemak van al mijn cd's rippen zie ik niet zo...Ga het misschien nog wel eens doen.
Haal wel eens wat binnen via usenet. Muziek niet zo veel, met name series en films. Doe dit nog niet zo lang, aangezien ik vind dat je muziek moet kopen. Met films en series heb ik gevoelsmatig minder moeite. Na het gemak hiervan te hebben gezien bij vrienden en schoonpa ben ik dus ook nog maat begonnen met downloaden, ben er geloof ik vrij laat mee voor mijn generatie.
Om dvd/blu-ray bestanden of te spelen zou ik opzich wel een mediaspeler willen hebben waar ik een externe HD aan kan koppelen die ook ISO-bestanden kan lezen (mijn pc zelf kan geen 1080P afspelen). Heb nu de pc rechtstreeks aangesloten op de tv middels eens DVI kabel. Geluid gaat via de Marantz...
Iemand een idee wat een goed apparaat kan zijn die full-hd spelen kan. Heb nu nog een HD ready, maar wil in de toekomst een grote full HD TV (uiteraard).
Wat is een nas?
Waarmee kan ik muziek afspelen vanaf de pc zonder day ik die aan hoef te hebben? Of blijf ik dan toch gewoon bij de cd's...?