marantz melody music

Gestart door marantzthebest, december 04, 2010, 16:26:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marantzthebest

Hallo marantz liefhebbers,

kan iemand mijn iets vertellen over de marantz m-cr 503

JohnWx

Ik denk niet veel meer dan de folder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Pjotr27

Ik dacht dat Fritz de With ( viceadmiraal61 hier op het forum) zo`n setje heeft..
Stuur hem eens een pm of mailtje..

JohnWx

Citaat van: Pjotr27 op december 04, 2010, 21:15:15
Ik dacht dat Fritz de With ( viceadmiraal61 hier op het forum) zo`n setje heeft..
Stuur hem eens een pm of mailtje..

volgens mij wel met modificatie A La de With
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pascal

Beste Marantzthebest,

Ik ben sinds 1 weekde gelukkige eigenaar van de Marantz cr503. Ik kan je zeggen het is echt een superapparaat. Voorheen draaide ik muziek via een dvdspeler en AV receiver van pioneer mijn muziek af, maar dit is echt 10 stappen voorwaarts. Muziekkwaliteit is top en het vermogem meer dan genoeg. Speel nu veel muziek af via USB en Ipod. Ik heb de Wharfedale Diamond 10.1 speakers en die komen nu echt goed tot zijn recht. Wij hebben niet echt een kleine kamer maar de Marantz hoeft niet meer dan 1/3 open om bijna ruzie met de buren te krijgen :wink: ( 35m2)
Ik kan het apparaat zeker aanraden, heb ook de Cambridge audio One getest maar deze schoot echt tekort. Arcam solo mini ook getest, kon echter geen verschil merken alleen de prijs. Ik vond de Marantz echter nog beter klinken. Ook heb ik de Pm 6003 vergeleken, op de bas na kon ik ook geen verschil horen, dus was de keuze snel gemaakt. Voor 500 euro krijg je echt een kwaliteits produkt wat, hoop ik, jaren mee gaat.

Pascal

marantzthebest

Hallo Pascal,

Bedankt voor het advies,ik heb zelf ook naar de arcam solo mini gekeken inderdaad de prijs!

Theo

pascal

Las net op Whathifi de review van de cr603. 5 sterren kreeg hij in de review. Hetzelfde apparaat alleen met DAB en streaming opties.